گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۰۸
شناسه : 68951
تاریخ : ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
فرهنگ جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس به جهان مخابره شد فرهنگ جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس به جهان مخابره شد

حجت الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس به جهان مخابره شد.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خط و مسیر الهی را فراموش کردن خلاف تقوا است، امروز دنیای کفر با خصلت تجاوزکارانه،  استکباری و مجهز به ابزارآلات مختلفی به میدان آمده، بایستی در این راستا هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت ولی عصر(عج) حسین زمان است، افزود: الان در یک پیچ تاریخی قرار داریم، امروز به مثابه عاشورا و کربلای مانیز ایران است، ویروس کرونا یک امتحان الهی بود و مشاهده کردیم که سربازان سلامت، صحنه های زیبایی را خلق کردند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس به جهان مخابره شد، ما دفاعی مقدس را ارائه دادیم و با دست خالی حماسه هایی دیدنی را خلق نمودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز روز دفاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، تصریح کرد: مردم و رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس با روحیه‌ای الهی، بنیه‌ دفاعی خود و استحکام انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

طهماسبی گفت: ایجاد رعب و وحشت، ایران هراسی، بزرگنمایی مشکلات، تلاش برای ایجاد حفره های امنیتی، بازدارندگی محور مقاومت و… از  برنامه های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود، ولی تا کنون با بیداری مقام معظم رهبری و حمایت مردم تیرشان به سنگ خورده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم با توجه به اینکه در آستانه موج سوم کرونا هستیم، گفت: دولت بایستی تلاشی جدی داشته باشد که گره مشکلات مردم را با نظارت دقیق باز کند،  متاسفانه طرح گشایش اقتصادی  یک تصمیم عجولانه بود که باید با برنامه ریزی دقیق همراه شود.

وی با اشاره به اهمیت رزمایش ذوالفقار ، اظهار کرد: دشمن برای ما خواب های زیادی دیده است، در سند ۲۰۳۰ قصد دارد که برای خود سرباز تربیت کند، در حالی که این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد، چراکه سند تحول آموزش و پرورش قرآن محور است و ما در این مسیر حرکت می کنیم.

طهماسبی ضمن انتقاد از سوزاندن زباله ها در حاشیه شهر کوهدشت، بیان داشت: بحث خودرو در کشور به یک جریان غم انگیز تبدیل شده است که  دولت بایستی یک ساماندهی دقیق در این راستا انجام دهد درمورد نقدینگی نیز بنا به فرموده مقام معظم رهبری بایستی در جهت تولید ملی آن را قرار دهند.

انتهای پیام/