گروه : اخبار مهم » شهدا » شهدای کوهدشت » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۳۶
شناسه : 68974
تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

طرهانی، جانشین فرمانده سپاه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی به برکت تجارب دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ اردشیر طرهانی ظهر امروز در جلسه دیدار کارکنان و بسیجیان سپاه کوهدشت با امام‌جمعه این شهرستان، اظهار داشت: شرایط امروز ما با ایام دفاع مقدس مشابهت‌های زیادی دارد، زیرا هم‌اکنون نیز شاهد آرایش جنگی تمام‌عیار دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و بی‌ثبات‌سازی امنیت هستیم.

وی افزود: امروز ملت ایران از آرمانی که برگزیدند و از انقلابی که انفجار نور بود دفاع کرده و بر سر عهد و پیمان خود باوجود تمام سختی‌ها و تهدیدات ایستاده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: ما در شرایط تحریم قرارگرفته، ولی تسلیم و سازش را نپذیرفته‌ایم چراکه این مقاومت برگرفته از مسیر و خون مقدس شهدای دوران دفاع مقدس و سرداران شهیدی همچون شهید سلیمانی‌ها است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مبنا قرار دادن تجربیات و الگوهای رفتاری دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف رمز مقابله با دشمنان است.

طرهانی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت و مدد تجارب دفاع مقدس با مشق عزت و ایستادگی به‌مراتب عزیزتر و قوی‌تر از گذشته بوده و به سراسر جهان صادرشده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کوهدشت گفت: دیدار با خانواده شهدا، رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، نواختن زنگ مهر و مقاومت، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برپایی میز خدمت، افتتاح منازل محرومین، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های درمانی به مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان و … ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/