گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۰۳
شناسه : 69062
تاریخ : ۰۳ مهر ۱۳۹۹
دستگیری فرد اجاره دهنده کارت‌های عابر بانک شهروندان در کوهدشت دستگیری فرد اجاره دهنده کارت‌های عابر بانک شهروندان در کوهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری فرد اجاره دهنده کارت‌های عابر بانک شهروندان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ نبی اله قاسمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران کوهدشت، اظهار داشت: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی فردی که باهدف کسب درآمد نامشروع کارت‌های بانکی شهروندان را به سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی اجاره می‌داد دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که در زمینه اجاره کارت‌های بانکی فعالیت داشته پس از تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و ارتباط با شهروندان از طریق شبکه‌های اجتماعی عنوان داشته که باید افتتاح حساب نموده و سپس کارت‌بانکی خود را به همراه مشخصات کامل و رمز مربوطه را در اختیار وی قرار دهند تا پس از ارائه آن‌ها به سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی درصدی از سود حاصله را به آن‌ها پرداخت نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: درواقع مجرمان سایبرى با اجاره کارت‌هاى بانکى به دنبال پاک کردن ردپاى خود در کلاه‌برداری‌های سایبرى هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت واگذاری کارت‌های بانکی و یا اطلاعات کارت به افراد غیر تحت هر عنوانی برابر قانون باید پاسخگو باشند و درجی‌ایم کلاه‌برداری باکارت این قبیل افراد، معاونت در جرم علیه آنان اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: به‌هیچ‌عنوان فریب این‌گونه افراد را نخورده و کارت‌بانکی خود و اطلاعات آن نظیر رمز دوم را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

انتهای پیام/