گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۱۹
شناسه : 69117
تاریخ : ۰۹ مهر ۱۳۹۹
کشف 26 میلیارد ریال کالای قاچاق لوازم‌خانگی و بهداشتی در کوهدشت+تصاویر کشف 26 میلیارد ریال کالای قاچاق لوازم‌خانگی و بهداشتی در کوهدشت+تصاویر

سرهنگ قاسمی، فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: 26 میلیارد ریال کالای قاچاق لوازم‌خانگی و بهداشتی در کوهدشت کشف و ضبط شد و در این راستا 35 نفر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید ملی و مبارزه با کالای قاچاق، فرماندهی انتظامی کوهدشت اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با کالای قاچاق نموده است که با توجه به این موضوع در ۷۲ ساعت گذشته، تعداد ۷۳۶ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم‌خانگی و بهداشتی باارزش ۲۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: در عملیات صورت گرفته ۳۵ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۰ دستگاه خودروی حامل کالاهای قاچاق توقیف‌شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: با تلاش مأمورین پلیس آگاهی محل نگهداری و دپوی ۱۸۰ هزار عدد انواع داروی قاچاق که خارج از شبکه توزیع بوده، به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و ضبط شده و برای فرد خاطی پرونده تشکیل و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/