گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۰۶
شناسه : 69411
تاریخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
بیمارستان شفا متعلق به همه مردم لرستان است بیمارستان شفا متعلق به همه مردم لرستان است

دکتر فکوری، رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا گفت: بیمارستان شفا متعلق به همه مردم لرستان است؛ مصداق بارز این موضوع را می‌توان جذب نیروهایی از تمام شهرستان‌های استان از جمله کوهدشت و رومشکان در بیمارستان شفا عنوان کرد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از روابط عمومی بیمارستان شفا، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل فاز سوم بیمارستان شفا بازديد کرد.

دکتر روح‌اله فکوری رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانسته‌ایم در ایام کرونا خدمات بسیار خوب و موثری به مردم عزیز لرستان داشته باشیم و در درمان بیماران کرونا عملکرد خوبی نشان دهیم.
وی افزود: در حالی که میزان مرگ و میر بیماران کرونایی بد حال که به ICU منتقل می‌شوند بر اساس میانگین جهانی حدود 40 الی 45 درصد است، اما با تلاش کادر درمان بیمارستان شفا این میزان در این بیمارستان 14.5 درصد بود و تلاش شبانه‌روزی همکاران ما کاهش این میزان است.
رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا عنوان کرد: خوشبختانه شرایطی فراهم شده که در این بیمارستان خدمات درمانی مطلوب به بیمارانی از تمام شهرستان‌های استان ارائه شود، چنانکه روزانه چندین بیمار از شهرستان‌هاي کوهدشت و رومشکان در این بیمارستان پذیرش شده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بخش‌های تخصصی در بیمارستان شفا، این افتخار را داریم اگر شهروندی از کوهدشت یا رومشکان و یا سایر شهرستان‌ها نیاز به درمان داشت با استفاده از امکانات مناسب و کادر درمانی متعهد و متخصص خدمات مناسب را ارائه داده و اجازه ندهیم برای درمان بیماری خود به استان دیگری بروند.
دکتر فکوری با اشاره به اینکه حدود هزار فرصت شغلی در بیمارستان شفا ایجاد شده است، عنوان کرد: بیمارستان شفا با افتتاح فاز جدید به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور شناخته می‌شود.
وی یادآور شد: بیمارستان شفا متعلق به همه مردم لرستان است؛ مصداق بارز این موضوع را می‌توان جذب نیروهایی از تمام شهرستان‌های استان از جمله کوهدشت و رومشکان در بیمارستان شفا عنوان کرد.

انتهای پیام/