گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۴:۰۵
شناسه : 69425
تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۹
به‌طورجدی پیگیر رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی کوهدشت و رومشکان هستیم به‌طورجدی پیگیر رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی کوهدشت و رومشکان هستیم

حجت‌الاسلام مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان است و در این راستا برای رفع نقاط حادثه‌خیز این دو شهرستان پیگیری‌هایی انجام‌شده است.

به گزارش کانون سبحان، ظهر امروز حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وضعیت نامطلوب و عدم جاده‌های بین‌شهری استاندارد و ایمن یکی از مشکلاتی که در سالیان اخیر در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان با آن مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان است و در این راستا برای رفع نقاط حادثه‌خیز این دو شهرستان پیگیری‌هایی انجام‌شده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: پیگیری تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز مربوط به این دو شهرستان در دستور کار قرارگرفته و ازجمله محورهایی که بایستی تعریض شده و مشکلات آن‌ها برطرف شود محورهای چهار خطه کوهدشت به زانوگه، بابازید به پل سیمره و کوهدشت به گراب هستند که پیگیری‌هایی در این راستا نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از طریق دو تن از معاونین وزیر راه و شهرسازی در راستای رفع این مشکلات اخیراً پیگیری‌هایی انجام شد که نهایتاً رئیس راهداری کشور و معاون زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در این زمینه قول مساعدی را برای محورهای یادشده دادند.

مبلغی با اشاره به تردد زیاد در محورهای مواصلاتی کوهدشت و رومشکان گفت: تا زمانی که این محورها چهار خطه نشده‌اند، جان هم‌وطنان عزیزمان هم چنان در معرض خطر قرار دارد، پس بایستی هر چه سریع‌تر در رفع مشکلات و تکمیل این پروژه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/