گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۱۲
شناسه : 69432
تاریخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۹
با برگزارکنندگان مراسم عروسی برخود قاطع می‌شود/ دستگیری یک داماد در کوهدشت با برگزارکنندگان مراسم عروسی برخود قاطع می‌شود/ دستگیری یک داماد در کوهدشت

کوشکی، بخشدار مرکزی کوهدشت از برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم عروسی با توجه به‌قرار داشتن این شهرستان در شرایط فوق حاد کرونایی، خبر داد.

 

ایوب کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: با توجه به‌قرار گرفتن کوهدشت در فهرست شهرهای فوق حاد کرونایی کشور، برگزاری تجمعات و مراسم عروسی با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در سطح کوهدشت ممنوع است و در این راستا با متخلفین، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: شب گذشته یک داماد به دلیل برگزاری تجمع و مراسم عروسی و نادیده گرفتن محدودیت‌هایی کرونایی با دستور قضایی به جهت سیر مراحل قانونی بازداشت شد.

بخشدار مرکزی و دبیر ستاد بحران مقابله با کرونا کوهدشت عنوان کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم به کاهش انتقال بیماری کرونا کمک کنند و از حضور در تجمعات و مراسمات ترحیم خودداری کنند.

وی با اشاره به تلاش مسئولان و کادر درمان در زمینه مقابله با شیوع کرونا، تصریح کرد: امیدواریم که با همکاری مطلوب مردم به‌زودی شاهد کنترل و مقابله مطلوب با ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/