گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۵۹
شناسه : 69487
تاریخ : ۰۸ آذر ۱۳۹۹
هراس دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران/ترور دانشمندان هسته ای نمی تواند ملت بزرگ ایران را از پیشرفت بازدارد هراس دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران/ترور دانشمندان هسته ای نمی تواند ملت بزرگ ایران را از پیشرفت بازدارد

حجت‌الاسلام مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان هسته ای نمی تواند ملت بزرگ ایران را از حرکت روبه‌جلو بازدارد بلکه عاملی برای توجه بیشتر ملت ایران به دشمنان غدار خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: ترور شهید فخری زاده و ترورهای مشابه، نشان می‌دهد که دشمنان این ملت و نظام اسلامی، علی‌رغم ظاهری اتوکشیده و مدعی مدافع حقوق بشر، دارای ماهیتی جنایت کارانه و ضد بشری است.

وی افزود: جهان استکبار، از پیشرفت و تعالی مردم کشور ما هراس دارند و درواقع با این اقدامات، فرهیختگان و خدمتگزاران اصیل این ملت را هدف قرار داده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همان‌گونه که حوادث قبلی نتوانسته است، ملت بزرگ ایران را از حرکت روبه‌جلو بازدارد، این ترور هم نمی‌تواند، بلکه عاملی برای توجه بیشتر ملت ایران به دشمنان غدار خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از قدرت هسته‌ای و موشکی ایران هراس دارد و چون‌ توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی با ایران را ندارد به هر وسیله‌ای حتی ترور، دست می‌زنند تا چوب لای چرخ‌های انرژی هسته‌ای گذاشته و جلوی رشد آن را بگیرند.

مبلغی با اشاره به نمایان بودن ضعف و استیصال استکبار جهانی، گفت: این حرکات مذبوحانه در طول تاریخ انقلاب نتوانسته ملت ایران را از مسیر پیشرفت دور کند، بلکه موجب بالندگی و رشد اراده جوانان شده است به‌طوری‌که حتی پس از ترور شهدای هسته‌ای در سال‌های قبل، تعداد متقاضیان رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه چند برابر شده است.

وی با اشاره به جریانى که علی‌رغم این جنایت‌ها همچنان به دنبال مذاکره با غرب هستند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تاکنون از مذاکره خیری ندیده‌ایم، امید بستن به مذاکره با دشمنانی که بر اساس تعهداتشان عمل نمی‌کنند احمقانه است، بایستی به کار و تلاش خود به موفقیت برسیم و بر توان داخلی تکیه کنیم.

انتهای پیام/