گروه : کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۳۹
شناسه : 6959
تاریخ : ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
مهمانان دره رویایی شیرز کوهدشت/شگفتی گردشگران از دیدن منظره های اعجاب برانگیز +عکس مهمانان دره رویایی شیرز کوهدشت/شگفتی گردشگران از دیدن منظره های اعجاب برانگیز +عکس

به گزارش“کانون سبحان”؛، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ورودی شرقی کوهدشت با اجرای برنامه های متنوع و شاد آغوش گرمی برای استقبال از مهمانان نوروزی به این شهرستان بود. این برنامه ها از سوی شهرداری کوهدشت و با همکاری هلال احمر، میراث فرهنگی و انجمن موسیقی اداره ارشاد کوهدشت تا ۱۲ فروردین ماه به مدت […]

2015-04-02_171052

به گزارش“کانون سبحان”؛، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ورودی شرقی کوهدشت با اجرای برنامه های متنوع و شاد آغوش گرمی برای استقبال از مهمانان نوروزی به این شهرستان بود.

این برنامه ها از سوی شهرداری کوهدشت و با همکاری هلال احمر، میراث فرهنگی و انجمن موسیقی اداره ارشاد کوهدشت تا ۱۲ فروردین ماه به مدت هفت روز برپا بود تا لحظات شادی برای مهمانان نوروزی و مردم کوهدشت رقم زده شود.

در ورودی کوهدشت علاوه بر اجرای برنامه های متنوع موسیقی که توسط هنرمندان انجمن موسیقی این شهرستان اجرا شد، با پرپایی یک سیاه چادر و عرضه غذاهای محلی کوهدشت از بازدید کنندگان پذیرایی شد.

به نمایش گذاشتن برخی صنایع دستی و لوازم زندگی سنتی از دیگر برنامه های استقبال از مهمانان نوروزی در کوهدشت بود.

در بین بازدید کنندگان خانواده های از تهران، کردستان، همدان، خوزستان و اصفهان به چشم می خورد.

یکی از مهمانان نوروزی که برای گذراندن تعطیلات نوروز به همراه خانواده اش به کوهدشت سفر کرده بود، به خبرنگار مهر گفت: کوهدشت اماکن دیدنی بسیار زیبایی دارد که نیازمند معرفی است.
این مسافر نوروزی اهل استان کردستان با نام بردن طبیعت دره زیبای شیرز، سنگ نگاره های میرملاس و انارستان تنگ سیاو به عنوان جاذبه های زیبا و دیدنی کوهدشت، اظهار داشت: زیبایی دره شیرز منحصر به فرد است و در هیچ جای ایران جاذبه این دره شگفت انگیز را ندیده ام.

یکی دیگر از مهمانان نوروزی اهل اصفهان به مهر گفت: اولین بار است اتفاقی به کوهدشت آمده ایم و با راهنمایی مردم به دره شیرز سفرکردیم.

این مهمان نوروزی مردم کوهدشت افزود: آنقدر جاذبه های دره «شیرز» برایمان جالب بود که بعد از تعطیلات نوروزی قصد داریم به همراه چندخانواده دیگر به این محل سفر کنیم و از این دره شگفت انگیز بیشتر دیدن کرده و لذت ببریم.

2015-04-02_171007

وی ادامه داد: مردم کوهدشت بسیار مهربا