گروه : اخبار مهم » عمومی
ساعت : ۱۹:۳۹
شناسه : 69637
تاریخ : ۲۲ آذر ۱۳۹۹
جدیدترین خبر گروگانگیری در قم/ پایان غائله و دستگیری قاتل فراری ‌+فیلم و تصاویر جدیدترین خبر گروگانگیری در قم/ پایان غائله و دستگیری قاتل فراری ‌+فیلم و تصاویر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به گروگانگیری در قم گفت: فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگانگیری کرده ‌است

به گزارش کانون سبحان،سردار ‌سیدمحمود میرفیضی ‌در پایان غائله گروگانگیری در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت:‌ متهم مدتی قبل و در پی وقوع اختلافات خانوادگی با سلاح گرم همسر برادرش را به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی گفت: نامبرده برای رسیدن به خواسته خود از پلیس، با سلاح گرم مسافران یک دستگاه اتوبوس واحد به تعداد 6 نفر را در شهرک فاطمیه قم به گروگان گرفت که بلافاصله با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این حادثه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد و فرد گروگانگیر نیز هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس بر سر امنیت مردم با هیچ‌کس تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال ، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش کانون سبحان، به نقل از روابط عمومی دادسرای قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غریب از بازداشت عامل گروگانگیری در قم خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت 12 ظهر امروز گزارش گروگانگیری در یک اتوبوس واصل شد و دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

وی یادآور شد: این فرد امروز اقدام به گروگانگیری در یک اتوبوس با شش سرنشین کرده بود که در نهایت با انجام اقدامات لازم و تدابیر پیش‌بینی ‌شده فرد گروگانگیر تسلیم و بازداشت شد.

غریب با بیان اینکه فرد گروگانگیر مسلح بود گفت: خوشبختانه هیچ ‌یک از گروگان‌ها آسیب ندیدند و تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده زیر نظر دادستانی در حال انجام است.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ با اشاره به جزئیات حادثه گروگانگیری یک فرد متهم به قتل در یک اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار داشت: فردی که تحت تعقیب پلیس بود در داخل یک اتوبوس شناسایی شد و پس از اینکه متوجه تحرکات پلیس شد با گروگانگیری اندکی از افرادی که داخل اتوبوس بودند خود را به پلیس تسلیم نکرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه متهم به قتل پس از تعقیب پلیس در یک اتوبوس پناه گرفت که هم اکنون این اتوبوس در محاصره پلیس است، تصریح کرد: قاتل مسلح به سلاح گرم 10 نفر از مسافران اتوبوس درون شهری را به گروگان گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در انتهای بلوار بعثت شهرک فاطمیه قم روی داده که نیروهای انتظامی و امنیتی هم اکنون در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: گروگان‌گیر که ظاهرا متهم به قتل برادر زن خود است خواستار آزادی تعدادی از اقوام خود از زندان است.

وی با اشاره به حضور دادستان و فرمانده انتظامی قم در محل این حادثه تصریح کرد: شرایط تحت کنترل پلیس است.

side

sidesidesidesidesidesidesidesidesidesideside

 

منبع:تسنیم و قمنا

انتهای پیام/