گروه : سیاسی » عمومی
ساعت : ۱۶:۵۷
شناسه : 69661
تاریخ : ۲۶ آذر ۱۳۹۹
برخورداری طرح های عملیاتی پلیس از پشتوانه تحقیق و پژوهش

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه طرح های عملیاتی پلیس همواره از پشتوانه تحقیق و پژوهش برخوردار است،گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال های اخیر در مسیر علمی شدن گام بردار داشته و همواره جزء سازمان های پیشرو در بین نیروهای مسلح شناخته شده است. به گزارش کانون سبحان به نقل از  پایگاه […]

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه طرح های عملیاتی پلیس همواره از پشتوانه تحقیق و پژوهش برخوردار است،گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال های اخیر در مسیر علمی شدن گام بردار داشته و همواره جزء سازمان های پیشرو در بین نیروهای مسلح شناخته شده است.

به گزارش کانون سبحان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “احمدرضا رادان” در جمع کارکنان مرکز مطالعات راهبردی ناجا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به محققان و پژوهشگران عرصه نظم و امنیت در کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید “محسن فخری زاده” اظهار کرد: دشمنان کوردل فکر می کنند با ترور شخصیت های دانشمند و برجسته کشورمان می توانند خللی در اراده ملت ایران وارد کنند؛ دشمنان داخلی و خارجی بدانند که با ریختن هر قطره از خون شهیدانی همچون فخری زاده، فخری زاده های زیادی متولد می شوند که اجازه نخواهند داد بدخواهان نظام انقلاب اسلامی جلوی رشد و پیشرفت کشورمان را بگیرند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی استقرار نظم و امنیت در کشور، می بایست همواره در پی انتخاب بهترین راه ارتقاء سطح امنیت در جامعه باشد تا بتواند نظم و امنیت پایدار و در شأن مردم شایسته ایران اسلامی مهیا سازد.

وی با اشاره به توسعه شبکه نخبگانی در ناجا و اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمان های پیشرو در حوزه تحقیق و پزوهش بشمار می رود،خاطرنشان کرد: انشاء الله در پرتوی الطاف بیکران الهی و کوشش های مجدانه و مستمر محققان و پژوهشگران عرصه نظم و امنیت،موجبات دستیابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم نماییم.

این مقام ارشد انتظامی، فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند: “علم و تحقیق،کلید قطعی پیشرفت کشور است” را یادآور شد و بر نقش بی بدیل تحقیق و پژوهش در راستای تحقق نظم و امنیت پایدار در کشور تأکید کرد.

سردار رادان با بیان اینکه طرح های عملیاتی پلیس همواره  از پشتوانه تحقیق و پژوهش برخوردار است،تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال های اخیر در مسیر علمی شدن گام بردار داشته و همواره جزء سازمان های پیشرو در بین نیروهای مسلح شناخته شده است.

وی در ادامه سخنان خود به پیچیدگی جرایم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با جرایم نوین در دنیا، باید همواره تلاش کند که خود را به سلاح علم و دانش مجهز نماید.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی بر تحقق پلیس هوشمند در کشور تأکید و بیان کرد: پلیس به عنوان مهمترین عنصر و متولی نظم و امنیت عمومی، برای جلوگیری از بی نظمی و کژکارکردی امنیتی در جامعه، ناگزیر باید متناسب با زمینه و زمان گام در جهت هوشمندی بردارد و پدیده های اجتماعی را هوشمندانه،خردمندانه و با هزینه های اندک مدیریت نماید.

سردار رادان در پایان گفت: تحقیق و پژوهش و استفاده از نظرات نخبگان و محققان حوزه های مختلف اجتماعی  نقش بسزایی در تحقق پلیس هوشمند در جامعه دارد که نیروی انتظامی توانسته در این راستا گام های بلندی بردارد.//*

انتهای خبر//*

✍️ خوشناموند