گروه : سیاسی » عمومی » لرستان » یادداشت
ساعت : ۱۹:۱۴
شناسه : 69706
تاریخ : ۰۳ دی ۱۳۹۹
سخنی با مردم کلامی با محمود امجد سخنی با مردم کلامی با محمود امجد

محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل در پی هتاکی شیخ محمود امجد به رهبر معظم انقلاب در یادداشتی نوشت: ایشان اهل کنگاور است و مردم عزیز آن دیار خوب او را می‌شناسند؛ آقای امجد درحالی‌که هشتاد سال از عمرش می‌گذرد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز زندان نرفت و یک سیلی هم به خاطر انقلاب نخورد.

به گزارش کانون سبحان، محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل در واکنش به هتاکی شیخ محمود امجد به رهبر معظم انقلاب در یادداشتی نوشت:

اما سخنی با مردم: معرفی فرد هتاک، نامبرده ازلحاظ سواد حوزوی و دانشگاهی فردی راجِل و پیاده و به‌طورکلی، از جهت علمی چیزی در چنته ندارد.

ایشان اهل کنگاور است و مردم عزیز آن دیار خوب او را می‌شناسند؛ آقای امجد درحالی‌که هشتاد سال از عمرش می‌گذرد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز زندان نرفت و یک سیلی هم به خاطر انقلاب نخورد.

نظام استکباری ۸ سال در این مملکت جنگ تحمیل کرد و شیپور جنگ نواخته شد و ایشان کوچک‌ترین مردانگی از خود نشان نداد، و جزء رزمندگان قرار نگرفت، بعد از رحلت امام (ره) دنبال جایگاه می‌گشت، ازآنجایی‌که مایه علمی، مبارزاتی و رزمندگی نداشت؛ نتوانست موقعیتی در میان نیروهای اصیل انقلابی پیدا کند.

تا اینکه دکان عرفان باز کرد و کالاهای عرفانی عرفا را برای مردم نشخوار می‌کرد و فضل فروشی را در دکان عرفان به اوج رساند و پته‌اش روی آب افتاد و فطیری و بی‌مایه بودنش برملا و دکان به‌اصطلاح عرفانش تخطئه شد.

آقای امجد تزکیه و تصفیه در دستور کار خود قرار نداده بود لذا می‌خواست، به هر لطایف‌الحیلی سر زبان‌ها بیفتد ولی سوژه‌ای برای چهره شدن جز مخالفت با رهبر معظم انقلاب روحی فدا نداشت که گفته‌اند: «خالف تُعرف» مخالفت کن تا معروف شوی.

ایشان برای به دست آوردن معروفیت به مخالفت پناه برد، مخالفت این فرد، این بنده را به یاد داستانی انداخت که در دهات ما معروف بود و داستان این بود که رستم دستان به خاطر زور و بازو و شجاعت فوق‌العاده معروف شده بود و معروفیتش موردحسادت پسرعمویش بیژن قرار گرفت، ولی بیژن نه زور بازویی داشت و نه شجاعت و گرز و کوپالی که معروفیت پیدا کند.

تنها عملی که به ذهن مفلوکش خطور کرد، این بود که چاه شرب مردم را با تولیدات خود آلوده کرد و معروف شد که «بیژن نام نداشت به چاه… آوازه پیدا کرد».

به گمانم آقای امجد، با این حرکت تهوع‌آور به هدفش رسیده باشد.

و کلامی با آقای امجد: آقای امجد!«بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد»، تو الحق و الانصاف یک اسم بی‌مسما هستی! امجد یعنی بزرگوارتر ولی با این حرکات نپخته و بچگانه‌ات خیلی کوچک و خوار می‌نمایی، واقعاً به قول خودت امجد کوچولو هستی.

آقای امجد! مردم با بصیرت ما موضع‌گیری دوستان و دشمنان مملکت را رصد کرده‌اند؛ کسی که کانال معاند آمد نیوز را تشکیل داده، جاسوس سرویس اطلاعاتی اسرائیل است، به نفع سرویس اطلاعاتی فرانسه جاسوسی کرده، با دولت متخاصم آمریکا همکاری کرده، مرتکب جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی و ارائه به دیگران شده و… شهید نمی‌دانند، بلکه خائنی می‌دانند که اگر او را اعدام نمی‌کردند مورد اعتراض قاطبه مردم قرار می‌گرفتند.

آقای امجد! آمریکا، اسرائیل، منافقین و… او را شهید راه خطی و مشی ترامپ قاتل می‌دانند.

آقای امجد! الآن مقام معظم رهبری روحی فدا خار چشم امریکا، صهیونیست‌ها و منافقین است و محبوب قلوب مسلمان‌ها و ایرانی‌های منصف است؛ انصافاً راه خوبی انتخاب نکرده‌اید و نمی‌دانم با طناب پوسیده چه کسی به چاه ویل افتاده‌اید.

و حرف دل ما این است که: «چندین چراغ دارد و بی‌راهه می‌رود، بگذار تا بمیرد و بیند سزای خویش».

انتهای پیام/