گروه : سیاسی » عمومی
ساعت : ۱:۴۴
شناسه : 69737
تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۹
حماسه ای ماندگار

حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و بساط بزرگترین فتنه که با حماسه مردم و میثاق امت و تجدید بیعت با ولایت، برچیده شد. حضور مردم در حماسه ۹ دی، درس عبرتی برای دشمنان شد و فتنه گرانی که در تخریب بیت المال، هتک حرمت و توهین به مقدسات کوتاهی نکردند با حضور پور […]

حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و بساط بزرگترین فتنه که با حماسه مردم و میثاق امت و تجدید بیعت با ولایت، برچیده شد.

بازخوانی ‌حوادث پس از انتخابات سال ۸۸/بساط بزرگترین فتنه با خلق حماسه ۹ دی برچیده شد

حضور مردم در حماسه ۹ دی، درس عبرتی برای دشمنان شد و فتنه گرانی که در تخریب بیت المال، هتک حرمت و توهین به مقدسات کوتاهی نکردند با حضور پور شور ملت ایران به زباله دان تاریخ پیوستند.

به گزارش کانون سبحان، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و پشتوانه مردمی در سال ۵۷ به پیروزی رسید، مردم در روزهایی که نظام سلطه با حمایت کشورهای غربی اموال و منافع کشور را غارت می کردند، به صحنه آمدند و با حضور خود خط پایانی بر حکومت پهلوی کشیدند.

یکی از رموز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران، حضور همیشه مردم در صحنه و پشتوانه آنها از انقلاب و نظام بود که انقلاب اسلامی ایران بدون وابستگی به دیگر کشورها، با اتکا به فرامین امام راحل، مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی ایستاده و در این مسیر هر روز سربلندتر به راه خود ادامه می دهد.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا در تقابل با این کشور قرار گرفتند، در این سالها دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند اما آنچه در این سالها نصیبشان شده تنها شکست و یاس بوده چرا که ملت ایران هر جایی که نیاز بوده با حضور در صحنه، پشتیبانی، حمایت و دفاع خود را از نظام و انقلاب نشان داده اند.

در طول این سالها ملت ایران حماسه های بسیار بزرگی را رقم زده اند، حماسه هایی که نشان از آگاهی و هوشیاری مردم دارد، حضور در عرصه انتخابات، حضور پرشور در مراسم راهپیمایی و اعلام انزجار از دشمنان، حضور مردم در عرصه دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن و حماسه تاریخی ۹ دی برای نشان دادن دفاع از اسلام و انقلاب نمونه هایی از حضور مردم در صحنه بوده است.

همنوا شدن عده ای با دشمن به بهانه تقلب در انتخابات

دشمن در طول این سالها از هر فرصتی برای ضربه به ایران استفاده کرده است که در سال ۸۸ عده ای با دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی ایران هم صدا شدند، این بارتقلب در انتخابات را بهانه ای قرار دادند تا بتوانند با ایجاد آشوب و اغتشاش به هدفشان برسند.

فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات، طوفان فتنه را برپا کردند در حالی که مشخص بود هدفشان انتخابات نبوده بلکه ضربه به انقلاب و نظام توطئه شومی بود که در سر داشتند، آشوب های خیابانی را به راه انداختند و عده ای دست نشانه دشمن در میان این فتنه ها جولان می دادند، رنگ هایی را بر سر و صورت خود به عنوان یک نماد انتخاب کرده بودند.

به آتش کشیدن اموال عمومی مانند اتوبوس، بانکها، مسجد و حسینیه و حمله ناجوانمردانه به عموم مردم نشان از بغض و کینه ای بود که از رهبری و ولایت فقیه داشتند و می دانستند که در این سالها با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های آنان خنثی شده بود.

این فتنه توسط عناصر وابسته به دشمن در طول مدتها طراحی شده بود که توطئه ای برای براندازی نظام بود، سناریویی که در راس آن آمریکا قرار داشت و عده ای در زمین دشمن بازی می کردند.

بعد از اعلام نتایج انتخابات، اعتراض ها آغاز شد اما نه به شکل قانونی بلکه با اردوکشی های خیابانی و ایجاد اغتشاش که این برنامه در شهرهایی از کشور وارد فاز هیاهو و جنجال های بسیار زیادی شد.

فتنه گران، حرمت شکنان عاشورا و یزیدیان زمان

شاید همیشه تصور اینکه یزیدان در زمان امام حسین(ع) چه اقداماتی بر علیه اهل بیت پیامبر(ص)، اسلام و قرآن انجام دادند برایمان سخت بود اما در فتنه ۸۸ یزدیان زمان درست در روز عاشورا به مقدسات توهین کردند در حالی که عزاداران حسینی در غم شهادت سید الشهدا(ع) بر سر و سینه می زدند، حرمت شکنان کف و سوت می زدند و هلهله و شادی می کردند.

این آشوبگران که با چراغ سبز عده ای خواص اینگونه اغتشاش می کردند، شعارهای ضد انقلاب سر می دادند و ارزش های اسلامی را نشانه گرفته بودند، جنبش سبز هر آنچه که در توان داشت در تاسوعا و عاشورای حسینی علیه مقدسات و ارزشها به کار گرفت.

نهایت هتاکی و گستاخی فتنه گران در این روز مشخص بود، هتک حرمت به خیمه ابا عبداله الحسین(ع) و دیگر توهین های این آشوب گران سبب شد تا عزاداران حسینی کاسه صبرشان لبریز شد و ملت ایران خروش خود را برای نابودی فتنه گران آغاز کردند.

در میان این اغتشاشات فتنه گران ۲۳ نفر به شهادت رسیدند، اغتشاشات فتنه گران در سال ۸۸ به بیش ازهشت ماه به طور انجامید و در نهایت با درایت رهبری و حضور مردم در روز ۹ دی، فتنه گران به زباله دان تاریخ پیوستند.

خروش ملت ایران و تو دهنی به دشمنان داخلی و خارجی

در روز ۹ دی ملت ایران بار دیگر به میدان آمدند، خروش مردم در خیابانها دیدنی و بی نظیر بود، ملت ایران آمدند تا بگویند پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و این موارد خط قرمز ماست که اگر کسی نگاه چپ داشته باشد تو دهنی محکمی از ملت خواهد خورد.

فرقی نمی کرد از چه طیفی و چه سنی، در میان جمعیت، پیر و جوان، مرد و زن و حتی کودکان هم حضور داشتند، جلوه هایی بی نظیر در تاریخ ثبت شد، حضوری که از آن به عنوان حماسه ۹ دی یاد می شود، حماسه ای است که خط بطلانی بر مشق سیاه دشمن و فتنه گران کشید.

ملت ایران به عشق رهبری به میدان آمدند، سربندهایی منقش به نام لبیک یا خامنه ای در جمعیت موج می زد، دستنوشته هایی که نشان از عشق و علاقه ملت ایران به ولایت فقیه و انقلاب بود، دیده می شد و نشان دادند که این اقدامات دشمن آب در هاون کوبیدن است چرا که ملت ایران برای پیروزی این انقلاب سختی های زیادی کشیده اند، در دوران دفاع مقدس جوانان زیادی را تقدیم کرده اند و هیچگاه از مسیر اصلی و ترسیم شده معمار کبیر انقلاب و رهبری دور نخواهند شد.

حضور مردم در ۹ دی، درس عبرتی برای دشمنان بود

در جای جای کشور مردم به صحنه آمدند و درس عبرت خوبی به همه دشمنان داخلی و خارجی دادند و ثابت کردند برای دفاع از ارزشها و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و اجازه نمی دهند عده ای فریب خورده دشمن اینگونه به مقدسات و ارزشها توهین کنند.

در آن فتنه میلیاردها تومان به اموال عمومی و بیت المال خسارت وارد شد، افرادی در این جریان به شهادت رسیدند اما چهره پلید و شیطانی عده ای که در داخل بازیگر دشمن بودند، نمایان و دستشان در این فتنه رو شد که چگونه برای این انقلابی که حاصل خون هزاران جوان است نقشه کشیده بودند.

اگرچه پس از آن فتنه، دشمن همچنان ترفندهایی را برنامه ریزی می کند اما به لطف خدا، درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور مردم این نقشه ها در نطفه خفه می شوند و خیال های خام دشمن به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

گرامیداشت ۹ دی سبب می شود تا دشمنان بدانند ملت ایران هیچگاه این روز را فراموش نمی کنند و همیشه پایبند ارزشها و آرمانهای انقلاب و نظام هستند.

انتهای پیام/