گروه : سیاسی » عمومی
ساعت : ۱۸:۵۴
شناسه : 69799
تاریخ : ۱۵ دی ۱۳۹۹
فرقه شیطانی ((عرفان حلقه)) در درود متلاشی شد

با دستور دادستان عمومی و انقلاب دورود، اعضا و سرشاخه اصلی فرقه شیطانی «عرفان حلقه» دستگیر شدند در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی دورود با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف ۱۰ نفر از اعضای فرقه شیطانی «عرفان حلقه» در دورود دستگیر شدند. پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دورود، فعالیت‌های کلاس‌های این جریان منحط در شهرستان […]

با دستور دادستان عمومی و انقلاب دورود، اعضا و سرشاخه اصلی فرقه شیطانی «عرفان حلقه» دستگیر شدند

در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی دورود با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف ۱۰ نفر از اعضای فرقه شیطانی «عرفان حلقه» در دورود دستگیر شدند.

پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دورود، فعالیت‌های کلاس‌های این جریان منحط در شهرستان را رصد و طی هماهنگی با مقام قضایی این افراد را به همراه تعدادی اسناد مهم و لوازم مربوطه دستگیر کرده است.

«عرفان حلقه» که بانام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمان و تشعشع دفاعی، عده‌ای از افراد ناآگاه جامعه را به‌سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شوند.

بابک آزادی، دادستان دورود از شهروندان دورود درخواست نمود که هرگونه برپایی کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه فرقه‌های منحرف را به دادستانی شهرستان اعلام نمایند.

انتهای پیام/