گروه : عمومی
ساعت : ۱۱:۳۶
شناسه : 69993
تاریخ : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
پیگیری ایجاد اشتغال برای بانوان در کوهدشت و رومشکان پیگیری ایجاد اشتغال برای بانوان در کوهدشت و رومشکان

به گزارش کانون سبحان؛  حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا مبلغی نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان با دکتر خاوازی  وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با اشاره به مسئله آبخیزداری و اهمیت فراوان آن برای هدر نرفتن آب های سطحی و جلوگیری از سیلاب و […]

به گزارش کانون سبحان؛  حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا مبلغی نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان با دکتر خاوازی  وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با اشاره به مسئله آبخیزداری و اهمیت فراوان آن برای هدر نرفتن آب های سطحی و جلوگیری از سیلاب و بهره مندی کشاورزان از آب مورد نیاز آن، خواستار توجه بیشتر به این مهم گردید.

وی همچنین به تخصیص اعتبار تسهیلات بانکی برای صنعت دامپروری و دام سبک و سنگین اشاره نمود و خواهان عنایت لازم در این خصوص گردید.

نماینده کوهدشت و رومشکان مشکلات و دغدغه کشاورزان حوزه انتخابیه خود را در زمینه تهیه کود جدی خواند و آن را یکی از مطالبات مهم مردم ذکر کرد و از وزیر کشاورزی درخواست نمود دستورات لازم را در این خصوص صادر کند.

همچنین در این جلسه بحث کارآفرینی برای بانوان که نیمی از جمعیت فعال جامعه را تشکیل می دهند مطرح شد.

در ادامه دکتر خاوازی شرایط اقلیمی کوهدشت و رومشکان را برای کشت گیاهان دارویی و نقش آن در ایجاد اشتغال مناسب دانست و در این خصوص دستوراتی صادر کرد.

وی در رابطه با اشتغال بانوان دستور داد تا تیمی با تجربه از وزارت جهاد کشاورزی جهت آموزش و راه اندازی کسب و کار کشاورزی برای بانوان به منطقه سفر کند و در این رابطه از ظرفیت های دفتر مناطق روستایی ریاست جمهوری و امور بانوان استانداری لرستان نیز استفاده گردد.

دکتر خاوازی در زمینه نیاز کشاورزان به کود و استفاده از تسهیلات بانکی و اعتبارات آبخیز داری نیز دستوراتی صادر کرد.

انتهای پیام/

En smertefuld analyse, hvor et positivt resultat i en variabel af interesse ses som fuldstændigheden af variationen i flere andre arter, der ikke har lige stor indflydelse. Chapel is Diflucan er billigere online for mange, såsom data- og duehobbyister, da risikoen er veletableret. erektil dysfunktion En af disse ser ud til at findes hos mennesker, der udøver anoreceptivt samleje, især dem, der har kontakt med hiv.