گروه : عمومی
ساعت : ۱۱:۳۹
شناسه : 70005
تاریخ : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی بمناسبت سالگرد حضور مردم کوهدشت و رومشکان در انتخابات دوم اسفند سال گذشته پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی بمناسبت سالگرد حضور مردم کوهدشت و رومشکان در انتخابات دوم اسفند سال گذشته

«بسم الله الرحمن الرحیم» سلام و درود بر شما مردم عزیز شهرستان های کوهدشت و رومشکان که در دوم اسفند ماه سال گذشته با حضور آگاهانه و عزت مدارانه خود حماسه ای عظیم آفریدید و گامی بلند در مسیر نمایش و افزایش اعتبار منطقه طرهان بزرگ برداشتید و با عزم کم نظیر خود حرکتی وحدت […]

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام و درود بر شما مردم عزیز شهرستان های کوهدشت و رومشکان که در دوم اسفند ماه سال گذشته با حضور آگاهانه و عزت مدارانه خود حماسه ای عظیم آفریدید و گامی بلند در مسیر نمایش و افزایش اعتبار منطقه طرهان بزرگ برداشتید و با عزم کم نظیر خود حرکتی وحدت خواهانه را برای دیار خود خلق نمودید و شکوه اراده و اخلاق را به رخ کشیدید.

حضور دینی، سیاسی و انقلابی شما مردم در سطحی پرشور و با برخورداری از شاخصه های یک حرکت پویا و اصیل و ذیل برترین ، اصیل ترین و برکت بخش ترین سخن یعنی “بسم الله الرحمن الرحیم” انجام گرفت و این خود الهام بخش این نگاه است که شما راهی را که آغاز کرده اید ابتدای مسیری است که امتداد و استمرار آن آورده های بیشتری از معنویت، وحدت و پیشرفت در پی دارد ان شاءالله.

فرصت را مغتنم می شمارم و نکاتی چند را به عرض ولی نعمتان عزیز خودم می رسانم:

١- اینجانب در درجه اول با همه وجود در پیشگاه خداوند حکیم و عزیز خاشعانه مراتب شکرگزاری را به جای می آورم که توفیق داد متواضعانه در خدمت شما مردم بزرگوار قرار گیرم و خود را جزیی از شما که اتحاد و یکپارچگی مثال زدنی را به نمایش درآوردید، احساس کنم.

٢- بی گمان این حرکت شما به ویژه با شاخص های وحدت خواهانه آن، بار مسؤولیت خدمتگذاری در سنگر مجلس شورای اسلامی را به نام «منطقه طرهان بزرگ» سنگین تر می کند. به واقع صفا و صمیمیت عمیقی که در انتخابات سال گذشته پدیدار شد زمینه ساز مسیر جدیدی برای رشد و شکوفایی است و بر این اساس اینجانب وظیفه خود میدانم تا با دقت بیشتر و معنادارتر، باب مشورت را گشوده بدارم و از نظرات و پیشنهادات نیروهای فکری و تخصصی و تجربی منطقه استفاده بیشتری به عمل آورم؛ امری که می‌تواند توفیق خدمت فراگیرتر و ماندگارتر را در جهت پیشرفت و توسعه در این منطقه پر ظرفیت فراهم آورد.

۳- همه می دانیم که دوام روح اخوت و برادری در پیکر منطقه کوهدشت و رومشکان موضوعی است که نیازمند حضور صمیمیت بخش همه طبقات مردم و جریان های اجتماعی و سیاسی به صورت مستمر است.

۴- این گفتار مقارن با ماه رجب است، دراین ماه پر برکت که ماه مناجات و بندگی و ماه خانه تکانی دل ها برای مشتاقان است،
انتظار میرود راهی را که همه با هم گشوده و پیموده ایم همچنان ادامه دهیم. این مسیر در خدمت انقلاب، اسلام و رهبری معظم است و ظرفیت تلاش در جهت بهبود وضعیت و حل مشکلات مردم عزیز را ارتقاء می بخشد .

در پایان یکبار دیگر یاد نماینده سابق کوهدشت و رومشکان مرحوم مغفور دکتر ملکشاهی را گرامی میدارم و از خداوند بزرگ برای شادی روح آن مرحوم مغفرت و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

محمدرضا مبلغی
نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان
در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

fra IGFBP til IGFBP, og IGFI fører til IGFBP, hvilket er dårligt for modstanderen afhængigt af GH. erektil dysfunktion Ved ryghypoplasi, periodontal sygdom og tilbagevendende allergisk leddislokation kan luftvejskontrol anvendes.