گروه : دبیرخانه کانون مساجد لرستان » کانون مساجد
ساعت : ۰:۳۳
شناسه : 7301
تاریخ : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
برگزاری طرح ملی کوثر رسالت در کانون های مساجد لرستان برگزاری طرح ملی کوثر رسالت در کانون های مساجد لرستان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با برشمردن برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد در روز زن، از برگزاری سومین دوره طرح ملی کوثر رسالت در این استان خبرداد.

IMG11141088به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان،  اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت ولادت دخت نبی مکرم اسلام برنامه های متنوع در کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: بزرگداشت روز زن، تجلیل از بانوان فعال کانون های فرهنگی وهنری مساجد و بزرگداشت مقام زن از جمله برنامه های پیش بینی شده در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان است.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه از برگزاری سومین دوره طرح ملی کوثر رسالت در استان خبرداد و اظهار داشت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت حضرت زهرا (سلام الله علیه) برگزار می شود.

وی ادامه داد: آشنایی بیش از پیش عموم مردم بخصوص جوانان با فضائل و مناقب یگانه دختر حضرت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیه) و فرهنگ سازی برترین الگوی ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح ملی کوثر رسالت است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، بیان کرد: این طرح ملی با موضوع های ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) در پرتو فرهنگ فاطمی، سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجاب و عفاف فاطم و نقش آن در جامعه و نقش مادر در مدیریت خانواده، فرزندآوری و تربیت صحیح فرزندان در سیره فاطمی برگزار می شود.

وی افزود: ساده زیستی و نقش آن در تحکیم خانواده در فرهنگ فاطمی، جایگاه هنر و رسانه در فرهنگ سازی سیره فاطمی، حضرت زهرا(سلام الله علیه) در آیینه قرآن و روایات خصوصا مفاهیم و تفسیر سوره کوثر از دیگر موضوع های برگزاری این طرح ملی است.

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: این طرح ملی در چهار بخش شامل، برگزاری مسابقه تفسیر سوره کوثر، عکاسی، مسابقه نقاشی و نمایشنامه نویسی برگزار می شود.

وی بیان کرد: سومین دوره طرح ملی کوثر رسالت در سراسر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.