گروه : ورزشی
ساعت : ۱:۵۳
شناسه : 7757
تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
پرسپولیس حتی با برانکو نیز شکست خورد/ پیروزی1 – سپاهان 2  / تکیه زدن تراکتورسازی به صدر در رالی با سایپا پرسپولیس حتی با برانکو نیز شکست خورد/ پیروزی1 – سپاهان 2 / تکیه زدن تراکتورسازی به صدر در رالی با سایپا

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در مصاف با سپاهان شکست خورد.

3103843_628به گزارش “کانون سبحان”, لیگ برتر فوتبال با انجام چهار دیدار وارد هفته بیست و ششم می‌شود. همچنین مابقی بازی‌ها هم روز جمعه 28 فروردین ماه برگزاری شود.

*ذوب آهن 5-3 نفت تهران

تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف صدرنشین لیگ برتر نفت تهران رفت.

ذوب آهن:

باقر صادقی، کارلوس سانتوز، هادی محمدی، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیل فرد، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی

سرمربی: یحیی گل محمدی

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، محمد امین حاج محمدی، وحید احمدی نژاد، مهدی شیری، سیامک کوروشی، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، وحید امیری، حسین ابراهیمی و امیر ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

دقایق حساس:

دقیقه 15- مهدی رجب زاده در شرایط تک به تک مقابل بیرانوند متوقف شد.

1-0( ذوب آهن ) در دقیقه 22 کاوه رضایی روی پاس دانیال اسماعیل فر از تعارف بین پادووانی و بیرانوند استفاده کرد و گل اول بازی را درحالتی نامتعادل به ثمر رساند.

دقیقه 31- حرکت زیبای رجب زاده در جلوگیری از آفساید سبب شد تا دانیال اسماعیل فرد با یک شوت خطرناک دروازه تیم نفت را با خطر مواجه کند.

2-0 ( ذوب آهن ) : ضربه کاشته رضایی با دفع ناقص بیرانوند و سماجت هادی محمدی به گل دوم ذوب تبدیل شد. نفتی ها عقیده داشتند محمدی روی این بیرانوند خطا کرده است .

3-0 ( ذوب آهن) : دانیال اسماعیلی فر پدیده جدید ذوبی ها با یک ضربه چکشی گل سوم ذوب را در دقیقه 43 به ثمر رساند .

3-1 (نفت تهران ) : نفتی ها پیش از سوت پایان نیمه روی اشتباه باقرصادقی با ضربه سر کامیابی نیا به گل رسید .

4-1 ( ذوب آهن ) : بازهم کاوه رضایی؛ او در دقیقه 49این بار پاس عالی اسماعیلی فر را با برشی از قلب دفاع نفت تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

نیمه اول 4 بر 1 به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

دقیقه 51 : باز هم کاوه رضایی پشت محوطه جریمه نفت صاحب موقعیت شد .

5-1 (ذوب آهن):کاوه رضایی شومین گل خود را هم به ثمر رساند . او این بار پاس رجب زاده را با ضربه ای عالی از بالای سر بیرانوند وارد دروازه نفت کرد .

5-2 (نفت تهران): خطای مدافع ذوب اهن روی وحید امیری در داخل محوطه جریمه با پنالتی داور روبه روشد که ضربه پنالتی را ارسلان مطهری خلاف جهت صادقی وارد دروازه ذوب اهن کرد.

5-3 (نفت تهران): در دقیقه 91 وقتی ارسلان مطهری از فضای دو مدافع ذوب فرار کرد و شوتش را روانه دروازه صادقی کرد، حسین ابراهیمی توپ ریباند را وارد گل کرد.
*تراکتورسازی 2-1 سایپا

تراکتورسازان تبریز امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند.

تراکتور:

حامد لک، میرهانی هاشمی، دوسانتوس، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، شاهین ثاقبی، فرید کریمی و ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

سایپا:

محمدرضا اخباری، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، حامد شیر ، علی زینالی، محمد نزهتی، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور
سرمربی: مجید جلالی

گل ها:

( 0-1 ): دقیقه 10 حبیب گردانی توپ بلند را با ضربه سر رو به عقب به حامد لک پاس داد ولی توپ به محمد نزهتی داد تا او با جا گذاشتن لک اولین گل بازی را به نفع سایپا به ثمر برساند.

نیمه اول 1 بر 0 سود سایپا به اتمام رسید.

(1-1): در دقیقه 81  کرنر ارسالی بعد از یک برخورد با سر مهاجمان  به وسیله محسن دلیر (تراکتور) با نوک پا  به گل تبدیل شد.

(2-1): پرتاب اوت آندرانیک تیموریان منجر به گل پیروزی تراکتور در ثانیه های پایانی بازی شد.
*فولاد خوزستان 3-2 نفت مسجد سلیمان/تقابل 2 تیم خوزستانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت.
داور: علیرضا فغانی

فولاد:

علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل(92 احمد آل‌نعمه)، یوسف وکیا، ساسان انصاری، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات(74 مهدی بدرلو)، امید خالدی، محمد قاضی، محسن مسلمان و الویس نانگ

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

نفت.م.سلیمان:

گئورگی، حمید بوحمدان، روسلان ملزدینوف(57 کیومرث چراغی)، حمزه حدادی، جلال عبدی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی(69 میلاد جعفری)، کیوان امرایی و حسین مالکی(80 کرملاچعب)

سرمربی: بهروز مکوندی

گل‌ها:

1 – 0 (فولاد) : سانتر ساسان انصاری از جناح چپ را محمد قاضی به دروازه نفتی ها فرستاد اما این توپ را برگشت داد و توپ برگشتی را آلویز نانگ به گل اول این تیم تبدیل کرد.

2 – 0 (فولاد) : محمد قاضی از بین مدافعان نفت صاحب توپ شد و از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم و زیبا گل دوم فولادی ها را رقم زد.

2 – 1 (نفت مسجدسلیمان) : پاشنکو در دقیقه 29 پشت ضربه کرنر به دست آمده برای نفتی ها ایستاد و این کرنر را با سانتری کات دار و دیدنی که با اشتباه سلیمی روبرو شد، به طور مستقیم به گل اول نفتی ها تبدیل کرد.

نیمه اول 2 بر 1 به سود فولاد به اتمام رسید.

شد، به طور مستقیم به گل اول نفتی ها تبدیل کرد.

3 – 1 (فولاد خوزستان) : آلویز نونگ با فراری سریع، از میان مدافعان نفت عبور کرد و در حالی که با گئورگیف تک به تک شده بود با دریبل وی دروازه نفتی ها را برای بار سوم باز کرد.

3 – 2 (نفت مسجدسلیمان) : کرملاچعب که تازه به بازی آمده بود پابه توپ در محوطه جریمه فولادی جولان می داد که توسط بهمن کامل متوقف شد و ضربه پنالتی بدست آمده را حمید بوحمدان با ضربه ای چیپ به گل دوم تیمش تبدیل کرد.
*پرسپولیس 1-2 سپاهان

داور، محمدرضا اکبریان به هادی نوروزی (28)،مهدی طارمی (52)، علی علیپور (95) از پرسپولیس؛ حاج صفی (59)، وریا غفوری (78) از سپاهان اخطار داد.

پرسپولیس:

سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، مایکل اومانیا، مهدی طارمی، هادی نوروزی، گابریل فرناندو(66 پیام صادقیان)، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، حمید رضا علی عسگری و علیرضا نورمحمدی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سپاهان:

شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمد علی احمدی، عبداله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، لوسیانو پریرا و فوزیل موسی‌اف

سرمربی: حسین فرکی

حاشیه بازی:

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که امروز برای اولین بار بر روی نیمکت این تیم نشست به شدت از سوی هواداران تیمش مورد تشویق قرار گرفت.

سرخ پوشان که در این دیدار امید عالیشاه و محسن بنگر را در اختیار ندارند بازی را مطابق همیشه با حملات نصفه و نیمه روی دروازه سپاهان آغاز کردند و البته شاگردان حسین فرکی هم بیکار نشستند.

هواداران پرسپولیس بنری بر دست داشتند که روی آن نوشته شده بود قلب نصفه نصف جهان به عشق پرسپولیس می‌تپد.

زمانی که محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با سر توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس بیرون کشید و روی زمین افتاد به شدت از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

بعد از گل هادی نوروزی بازیکنان پرسپولیس شادی گل جالب توجهی داشتند. اکثر این بازیکنان پرسپولیس به سمت برانکو رفتند و شادی‌شان را با سرمربی پرسپولیس تقسیم کردند.

مسعود همامی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور در تیم سپاهان را در کارنامه دارد به محض دیدن بازیکنان سپاهان به سمت آنها رفت .

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از تجلیل از جانبازان در قسمت VIP ورزشگاه آزادی مستقر شد تا دیدار امروز پرسپولیس- سپاهان را تماشا کند.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ هم در ورزشگاه حضور دارد و شرایط برگزاری مسابقه را از نزدیک زیر نظر دارد.

**پرسپولیس یک سپاهان صفر ( دقیقه 44، هادی نوروزی)

این دیدار پر برخورد که موقعیت های خوبی برای دو تیم نیز به همراه داشت در نهایت در آخرین دقیقه نیمه اول با گل زیبای هادی نوروزی همراه بود .

دقیقه 45+2: ارسال بازیکنان سپاهان به قصد استفاده پریرا را سوشا مکانی با خطا روی این مهاجم خراب کرد که در ادامه داور این دیدار به نشانه آفساید در سوت خود دمید.

هنگامی که داور گل سپاهان را آفساید اعلام کرد مجید بصیرت از کادر فنی این تیم به کمک داور اول اعتراض کرد که به همین دلیل داور مسابقه او را از روی نیمکت اخراج کرد.

نیمه اول با تک گل پرسپولیس به پایان رسید.

دقیقه 76: پاس عمقی نویدکیا برای شریفی با ضربه خوب این بازیکن وارد دوازه سوشا مکانی شد که در ادامه محمدرضا ابوالفضلی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و گل شریفی مردود اعلام شد.

**پرسپولیس یک سپاهان یک، (دقیقه 85، مهدی شریفی)

**پرسپولیس یک سپاهان دو (دقیقه 2+90، پریرا)

دقیقه 3+90: علی علیپور با ورود به زمین در محوطه جریمه سرنگون شد که داور این دیدار بار دیگر اعتقاد داشت پرسپولیسی ها تمارض کردند و به نشانه خطا در سوت خود دمید.

هواداران سپاهان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس به شدت خوشحالی کردند و شعار قهرمانی سر دادند.

هواداران پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان به شدت علیه داور فحاشی کردند.

مصاحبه با برخی از بازیکنان دیدار پرسپولیس-سپاهان:

مصاحبه با برخی از بازیکنان دیدار پرسپولیس-سپاهان را در زیر می خوانید.

کریمی:ما لایق پیروزی بودیم

علی کریمی بازیکن سپاهان پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌بازی خوبی بود. ما در نیمه دوم و دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

 کریمی گفت: این مسابقه را توانستیم با همدلی ببریم. از سوی دیگر رقیبان ما هم پیروز شده بودند. خلاف جریان بازی یک بر صفر عقب افتادیم اما با همدلی توانستیم پیروز شویم و به حق‌مان برسیم.

وی در خصوص اعتراض به داوری  افزود: در بازی ضربان قلب بالاست و یک مقدار کنترل از دست می‌رود.ما بیشتر به وقت‌کشی بازیکنان حریف اعتراض می‌کردیم . با این پیروزی توانستیم جایگاه‌مان را در جدول ثابت کنیم.در ادامه به حقمان رسیدیم و 3 امتیاز را از آن خود کردیم.

 وی ادامه داد: ما نیمه دوم را در اختیار داشتیم و توپ و میدان در دست ما بود که حقمان هم پیروزی مقابل پرسپولیس بود هرچند که آنها در نیمه اول بهتر از ما بودند.

وی در مورد عملکرد داور تاکید کرد: در نیمه دوم گلی که به ثمر رساندیم آفساید نبود اما در مجموع فکر می‌کنم قضاوت داور خوب بود.

نویدکیا: خوشحالم 3 امتیاز را گرفتیم

رسول نویدکیا  در ادامه  گفت: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم. ما برای برد به تهران آمده بودیم اما بعد از گلی که دریافت کردیم فکر نمی‌کردیم بتوانیم برنده شویم .

وی در مورد داوری گفت:‌ بازی را برده‌ایم و باید بگویم داوری خوب بود.فکر می‌کنم خطایی که نوروزی روی گردان انجام داد قرمز داشت. کمک داور هم در یکی دو صحنه اشتباه کرد.

نویدکیا افزود:ما نیمه دوم عملکردمان بهتر از حریف بود. پرسپولیس در نیمه اول روی حملاتش موقعیت داشت و در یک صحنه به گل رسید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که کادر فنی در نظر گرفت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم پیروز شویم.

 بازیکن سپاهان گفت: فکر می‌کنم فوتبال این هفته سهم اصفهانی‌ها بود.

هادی عقیلی شاید قهرمانی با تفاضل گل مشخص شود

بازیکن سپاهان درباره تعداد تماشاگران گفت:پرسپولیس در لیگ شانسی ندارد و تماشاگر نمی آید.

وی افزود:پرسپولیس در آسیا شانس بالایی برای صعود دارد به همین دلیل تماشاگر به ورزشگاه می آید.به نظرم حضور گسترده هواداران پرسپولیس در بازی النصر ربطی به رایگان شدن بازی نداشت.

عقیلی ادامه داد:چند سال است ستاره سازی نمی شود.یک زمانی من بچه بودم و آرزویم بود که عابدزاده را ببینم.الان همه می خواهند یک  بهانه  از فوتبالیست ها بگیرند.

وی ادامه داد:برخی رسانه ها کاری کرده اند که مردم از ورزشگاه دور شوند.اگر بگویید امروز بازی با کیفیت نبود من تعجب می کنم.این مسابقه یکی از بازی های با کیفیت لیگ بود.

وی در ادامه گفت:اگر امروز تماشاگر نبود ما شادی مان را با چه کسانی تقسیم می کردیم؟انرژی هواداران سپاهان باعث شد که گل دوم را بزنیم.

وی افزود:فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس شده است.این دو تیم هم بهانه ای پیدا می کنند.صبح تلویزیون می روند،شب تلویزیون می روند.بعد یک ایراد می گیرند و ستاره را می سوزانند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد کی روش و تیم ملی گفت:در مورد تیم ملی نظری ندارم و من درباره تیم ملی صحبتی نمی کنم.

نوروزی: در چند بازی اخیر بدشانسی آوردیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چند بازی اخیر بدشانسی آوردیم و در حالی‌ که امروز مقابل سپاهان حق‌مان برد بود، شکست خوردیم.

وی ادامه داد: در این بازی هم می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم اما نمی‌دانم چه داستانی است که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود،

وی افزود:اشتباهات فردی ما اگر دو مورد باشد در 10 مورد اشتباه داریم که گل نمی‌زنیم.

مهاجم پرسپولیس گفت: هنوز برانکو نسبت به تیم شناخت کافی ندارد و باید کمک کنیم تا در آینده نتیجه بگیریم.

وی عنوان کرد: خودمان قدر توپ‌هایمان را ندانستیم اما در حالی که باید بازی را می‌بردیم بازنده شدیم.

نوری: در  یک بازی‌ ۳ امتیازی با بی‌دقتی شکست خوردیم

  کاپیتان تیم پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه در این بازی بی‌دقتی کردیم و در حالی که می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم اما با بی‌دقتی شکست خوردیم

نوری افزود: 3 امتیاز از دست‌مان رفت حالا باید ببینیم در آسیا چه می‌کنیم. به هر حال فوتبال همین است وقتی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود گل می‌خوریم.

کاپیتان پرسپولیس  گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم نتیجه اینگونه رقم نمی‌خورد.

نوری در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: فکر می‌کنم صحنه‌ای که مهدی طارمی در منطقه جریمه سرنگون شد پنالتی اخراج داشت اما نمی‌دانم چرا داور به طارمی کارت زرد نشان داد.

 

انتهای پیام/