گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت
ساعت : ۱۲:۳۸
شناسه : 7883
تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
غرق شدن جوانی در سد هاله کوهدشت + جزئیات غرق شدن جوانی در سد هاله کوهدشت + جزئیات

پسر جواني هنگام شنا در رودخانه سد “حاله” شهرستان كوهدشت لرستان غرق شد.

4897به گزارش“کانون سبحان”؛ ، فرمانده انتظامي كوهدشت در تشريح اين خبر گفت: با اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع يک فقره غرق شدگي در رودخانه سد”هاله ” اين شهرستان ، ماموران پاسگاه انتظامي كوهدشت جنوبي و عوامل امدادي براي بررسي موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ “رستمي ” افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد جواني ساكن كوهدشت به همراه دوستانش براي تفريح به محل رودخانه سد “هاله” آمده بود که حين آب تني به دليل عدم آشنايي با فنون شنا غرق شده است.

وي با اشاره به انتقال جسد اين نوجوان به سردخانه و ابراز تاسف از وقوع اين حادثه خاطر نشان كرد: هنگام تفريح در كنار رودخانه و درياچه ها ، موارد ايمني را رعايت كنيم تا شاهد اين گونه حوادث دلخراش نباشيم.

فارس نوشت: ظهر امروز جسد جوان 25 ساله‌ای که در سد حاله غرق شده بود، با تلاش غواصان آتش‌نشانی کوهدشتی از آب خارج شد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی کوهدشت در این خصوص گفت: در پی تماس اهالی محل با سازمان آتش‌نشانی و درخواست اعزام نیرو برای کشف جسد جوان غرق شده در سد حاله، تیمی متشکل از غواصان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند.
علی‌یار رضایی اظهار کرد: این حادثه زمانی به وقوع پیوست که چند جوان به قصد آب تنی و شنا به منطقه سد حاله رفته بودند که یکی از آنها به زیرآب رفت و تلاش دوستان او برای نجات وی بی‌نتیجه ماند.
وی افزود: تیم تخصصی غواصی آتش‌نشانی بلافاصله وارد عمل شد و در مدت زمان کوتاهی جسد را از عمق 29 متری سد حاله بیرون آورده و تحویل خانواده دادند.