گروه : ورزشی
ساعت : ۱:۳۴
شناسه : 8369
تاریخ : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
نتیجه بازی پرسپولیس – سایپا  مساوی شد./برانکو: راضی نیستم ،بار تلاش می کنم. نتیجه بازی پرسپولیس – سایپا مساوی شد./برانکو: راضی نیستم ،بار تلاش می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سایپا انگیزه زیادی داشت و جنگنده و پرتلاش بود و من از نتیجه بدست آمده ناراضی‌ام اما تسلیم نخواهیم شد.

13940201000643_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”؛  برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا در نشست خبری گفت: مقابل حریفی بازی داشتیم که انگیزه زیادی داشت و جنگنده و پرتلاش بود و من از نتیجه ناراضی‌ام چون دو بر صفر پیش بودیم و کنترل بازی دست ما بود و گل ساده‌لوحانه‌ای که از اوت دریافت کردیم کارمان مختل شد و بین دو نیمه به بازیکنان گفتم دنبال گل سوم هستم که می‌توانست سرنوشت ساز باشد و متاسفانه با یک پنالتی مشکوک بازی مساوی شد.

وی افزود: بازیکنانم جنگ آوری و میل به برد خود را نشان دادند و مدافع سایپا باید اخراج می‌شد چون روی طارمی خطایی کرد و مهاجم ما در موقعیت تک به تک قرار داشت.

برانکو گفت: راهی برای ما نمی‌ماند جز تمرین کردن و بهتر بازی کردن حتی مقابل لخویا هم 70 دقیقه خوب بازی کردیم و حتی نیم شانس هم نداشت؛ اما اشتباه‌های فردی باعث شد که لخویا برنده شود و ما تیم را آنالیز می‌کنیم و آنالیز را به بازیکنان نشان می‌دهیم ولی یک شبه حل مساله امکان‌پذیر نیست. نیاز داریم که تمرکز حواس انفرادی بین بازیکنان تقویت کنیم تا اشتباه‌های انفرادی بازیکنان ما به حداقل برسد.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس راحت کارت زرد می‌گیرند: با شما موافقم و حتی نیازی به این کارت ها نبود بخصوص در اواخر مسابقه که بازیکنان هر دو تیم عصبی می‌شوند و دریافت کارت راحت‌تر صورت می‌گیرد تاقبل از آن، اما به نظرم داوران راحت به ما کارت می‌دهند مثلاً همان زمانی که حاتمی قصد ورود به محوطه جریمه حریف را داشت، کارت گرفت. این کارت‌ها باید به خاطر شرایط جنگ آورانه باشد نه بخاطر شرایط عصبی بازیکنان.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر فصل بعد بمانید چند بازیکن از این تیم را حفظ می‌کنید، گفت: پتانسیل تک به تک بازیکنان را آخر فصل آنالیز خواهیم کرد بازیکنان خوبی داریم اما باید در نظر داشته باشید سراسر فصل پرسپولیس خوب بازی نمی‌کرد و اعتماد به نفس کمی داشته و نمی‌توانند توانایی هایشان را نشان بدهند. مقابل لخویا در 5 دقیقه اخر به راحتی بازی را از دست دادیم و مقابل سپاهان هم همین طور بودیم و مقابل استقلال خوزستان هم همین شرایط بود باید تیم را تقویت کنیم و با آوردن دو سه یا چهار بازیکن تیم فرق می‌کند. به نظرم بازیکنان ما قهرمانانه بازی کردند. امروز بنگر، علیپور را نداشتیم.

برانکو در مورد پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک روزنامه نوشته بود اگر می‌دانستم پرسپولیس چنین مشکلاتی دارد به این تیم‌ نمی‌آمدم، گفت: از سوال‌تان تشکر می‌کنم و دیروز هم همین صحبت مطرح شد و چنین صحبتی نکردم و آگاهانه می‌دانستم می‌آیم به تیمی که ایده آل نیست و تسلیم هم نخواهم شد و طبیعی است به همراه کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را به شکلی بسازیم که هواداران دوست دارند.