گروه : یادداشت
ساعت : ۲:۰۸
شناسه : 8379
تاریخ : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
آمریکای ضد انقلاب و صدامی دیگر! آمریکای ضد انقلاب و صدامی دیگر!

به نام خداوندی که همه زورگویان در مقابلش ذلیلند کانون سبحان/ حجت الاسلام سید محمد صادق محمدی وفایی: در مسابقات فوتبال می دیدم برخی از فوتبالیست ها وقتی که احساس خطری برای گل خوردن می کردند و یا عصبانی بودند، بازیکن حریف را به عمد می زدند و خطایی فاحش مرتکب می شدند و لحظه […]

2015-04-26_143708به نام خداوندی که همه زورگویان در مقابلش ذلیلند

کانون سبحان/ حجت الاسلام سید محمد صادق محمدی وفایی: در مسابقات فوتبال می دیدم برخی از فوتبالیست ها وقتی که احساس خطری برای گل خوردن می کردند و یا عصبانی بودند، بازیکن حریف را به عمد می زدند و خطایی فاحش مرتکب می شدند و لحظه ی بعد از خطا دستانش را به علامت این که خطایی مرتکب نشدم بالا می بردند و چون کارتی رنگی می گرفتند متعجبانه به چهره داور نگاه می کردند که چرا خطا گرفت و کارتی قرمز یا زردی نشان داد؟!

این نوع خطاها و سپس انکار و مظلوم نمایی به حدی در فوتبال تکرار می شود، که فقط برخی از تماشاگران فوتبال انکار چنین خطایی را ، تعجب دار و مذموم می پندارند.به ذهن بنده ی تماشاگر نیز می آمد این بازیکن با آن خطای فاحشی که انجام داد ،چرا و با چه رویی می گوید خطایی نکردم؟!

سیاست امریکا و انگلیس و …در جهان ، به خصوص منطقه خلیج فارس نیز سرشار از تضاد و دروغ است.آنان از

حقوق بشر، مردم سالاری و آزادی سخن می گویند و از استبداد و ظلم و تبعیض نژادی می نالند و فیلم می

سازند ولی در میدان عمل سیاه پوستان خود را هدف تیر ظلم قرار می دهند .از رژیم بحرین حمایت می کنند و برای داعشیان تسلیحات پیشرفته نازل می کنند!

آنان حکومت مردمی ایران اسلامی را تحریم می کنند ولی با رژیم پادشاهی عربستان و حاکمان غاصب کشور

جعلی اسرائیل پیمان محبت و مودت و نظامی می بندند و کودکان غزه ای را به خاک و خون می کشند و

سپس قطعنامه های ضدحقوق بشری و آزادی را بر علیه کشورهای مستقل به تصویب می رسانند و از حقوق حیوانات سخن می گویند!

مگر یادمان رفته است که ملت شریف ایران بعد از سالها مبارزه و خون دل خوردن و دادن هزاران شهید ، نظامی مردم سالار را به وجود آوردند ولی همین امریکایی که از حقوق بشر و دموکراسی و آزادی می گوید هر سال با صدها نقشه شوم ضد انقلابی و آزادی و ضد حقوق بشری به استقبال انقلاب نو پایمان آمد از اینرو گاهی هواپیمای مسافربری را هدف قرار می داد و سپس به قاتل مسافران بی گناه، مدال شجاعت می داد و گاه منافقین را ایجاد و تقویت می کرد و گاهی با ترور و بلوکه کردن اموال و تحریم ایران به مردم آزاری پرداختند و بدتر از همه ، جنگی هشت ساله بر ایران اسلامی تحمیل کرد .

صدام انواع و اقسام جنایت ها و قتل را انجام می داد و در یک حمله شیمیایی پنج هزار نفر از مردم حلبچه عراق را از بین برد ، در جنگ علیه ایران بارها از مواد شیمیایی استفاده کرد ، ولی از دید امریکای ها ، آن جانی همچنان حاکمی آزادی خواه و مردم سالار و طرفدار حقوق بشر بود!

اکنون نیزهمان امریکا ی ضد انقلاب ، آل سعودی از جنس صدام را پشتیبانی می کند و با تعدادی دیگر از کشورهای سرسپرده ، به جان انقلاب و انقلابیون یمن افتاده اند .آنان با بی رحمی کامل در حال به خاک خون کشاندن مردم مظلوم یمن و نابود کردن زیرساخت های کشور یمن، ورزشگاه ، بیمارستان و پمب بنزین ها و… هستند.

شگفتا در حالی که جنایات و قتل و کشتاری که در یمن اتفاق افتاده است به دستور امریکای ها بوده است، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست شورای منطقه ای قطب شمال در کانادا گفت: عربستان از انتقال مرحله عملیات نظامی خود در یمن به “مرحله انسانی” خبر داده است!

او گفت: ” عربستان در نبرد خود وارد فاز بشردوستانه شده است و حوثی‌ها و آنهایی که می‌توانند بر حوثی‌ها

تاثیر بگذارند باید اطمینان بدهند آماده تلاش برای حرکت به سمت میز مذاکره هستند.”

کری افزود: غیرنظامیان بی‌گناه در خشونت‌های یمن گرفتار شده‌اند و “یک اولویت اصلی تلاش برای کاهش این مساله به حداقل است.”

جناب کری سوال این است چرا نمی گویی امریکا و عربستان و…می خواهند از فاز نظامی خارج شوند ؟

چراعربستان وارد فاز نظامی شد؟

آیا غیر از این است که عربستان با هواپیما وبمب های امریکایی یمن را بمباران می کند؟

آیا غیر از این است عربستان با تشویق امریکای ها، مردم یمن را به خاک و خون می کشد ؟ جهت یادآوری برخی از سخنان گذشته مقامات امریکایی در پشتیبانی از آل سعود عبارتند از:

“مارتن دمپسی” رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد ژنرال “لوید استن” فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا روز پنج شنبه با مسئولان عربستان سعودی در ریاض دیدار و درباره اقدام نظامی عربستان علیه یمن با آنها گفتگو کرد.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با وزیران امور خارجه کشورهای عربی بر حمایت کاخ سفید از عملیات موسوم به «طوفان قاطعیت» تاکید کرد.

“آشتون کارتر” وزیر دفاع امریکا نیز اعلام کرد واشنگتن به حملات هوایی عربستان با متحدانش به خاک یمن کمک می کند.»

جناب کری شما و عربستانی ها بودید که میز مذاکره خوش آیندتان نبود و به حملات هوایی روی آوردید و اکنون چون شکست خورده ای بیش نیستید به دنبال میز مذاکره می گردید.

البته آل سعود هم بدانند که با این حملات ظالمانه زمینه نابودی خود را فراهم می کنند و چندصباحی دیگر صدام وار طناب به گردن خواهند شد.