گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۲۲
شناسه : 8536
تاریخ : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
فرماندار کوهدشت:اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات از مهم‌ترین ضروریات دنیای امروزی است. فرماندار کوهدشت:اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات از مهم‌ترین ضروریات دنیای امروزی است.

فرماندار کوهدشت گفت: اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات از مهم‌ترین ضروریات دنیای امروزی است و مخابرات در این حیطه نقش مفیدی را ایفا کرده است و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

2015-01-18_054901به گزارش“کانون سبحان”؛ ، محمدکرم محمدی سه‌شنبه شب در دیدار با مدیرعامل مخابرات لرستان در کوهدشت اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات از مهم‌ترین ضروریات دنیای امروزی است و مخابرات در این حیطه نقش مفیدی را ایفا کرده است و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه کوهدشت چه از نظر جمعیتی و چه به‌واسطه وسعت سومین شهر لرستان است، عنوان کرد: کوهدشت نقاط کوهستانی زیادی دارد، مسافت مستقیم دورترین روستا با کوهدشت 190 کیلومتر است، لذا انتظار می‌رود کانال‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در تمام نقاط گسترده شود.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: کوهدشت به لحاظ اینکه با استان‌های غربی هم‌جوار است، مخابرات باید در بحث امنیت، اطلاع‌رسانی به مناطق دوردست عشایری عملکرد و رویکرد فوری داشته باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه در مناطق روستایی که جنبه عشایری دارند، زیرساخت دارند، اما جوابگو نیستند، افزود: روستاهای کوهدشت شمالی، وزکور و نقاطی از روستاهای درب گنبد فاقد پوشش مناسب آنتن‌دهی هستند.