گروه : اخبار مهم » سیاسی
ساعت : ۱۵:۵۰
شناسه : 9023
تاریخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
رهبر معظم انقلاب:حفظ یاد شهیدان یک فریضه است/ معارف شهادت یعنی «ایثار و ایمان» در مخاطبان به معنای واقعی کلمه نافذ شود. رهبر معظم انقلاب:حفظ یاد شهیدان یک فریضه است/ معارف شهادت یعنی «ایثار و ایمان» در مخاطبان به معنای واقعی کلمه نافذ شود.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه حفظ یاد شهیدان یک فریضه است، فرمودند: معارف شهادت یعنی «ایثار و ایمان» در مخاطبان به معنای واقعی کلمه نافذ شود.

2015-05-07_041345به گزارش سرویس سیاسی ؛“کانون سبحان” به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی دفتر مقام معظم رهبری، “حضرت آیت الله خامنه‌ای” در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های برجسته استان سمنان و تربیت شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و سیاسی، برگزاری کنگره شهدای استان سمنان و تجلیل از فداکاری و ایثار شهیدان را کاری بسیار خوب و با ارزش خواندند و گفتند: فداکاری‌های شهیدان، ذخیره ماندگاری برای انقلاب اسلامی است و حفظ یاد آن عزیزان، یک فریضه است.
ایشان به تلاش برخی بدخواهان، برای فراموش شدن یاد شهیدان اشاره کردند و افزودند: فعالیت‌ها در تجلیل از یاد شهیدان باید با این هدف باشد که معارف شهادت یعنی «ایثار و ایمان»، در مخاطبان به معنای واقعی کلمه نافذ شود.
رهبر انقلاب در بیان ضرورت توجه به ابزارهای افزایش تأثیرگذاری در مخاطبان بویژه نسل جوان، خاطرنشان کردند: توانایی، همت، عزم و ایمان جوان امروز کمتر از جوان دهه ۶۰ نیست، اما جوان امروز در معرض تهدیدهای خطرناک فکری قرار دارد که این افکار غلط با ابزارها و وسایل ارتباطی فراوان، در سطح گسترده‌ای قابل انتشار هستند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری اهمیت «مخاطب‌شناسی» و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و با تأکید بر توجه به تفاوت‌های فرهنگی در ارتباط با مخاطب، گفتند: در این زمینه باید ضمن استفاده از متخصصان، علما و کسانی که در مسائل ارتباطی تجربه دارند، از ابزار هنر نیز حداکثر بهره‌گیری صورت پذیرد.
ایشان صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و مهمتر از همه عرصه فرهنگی را از عرصه‌های رویارویی ایران اسلامی با دشمنان، خواندند و افزودند: دشمن به شکل ویژه‌ای در حال مبارزه است و می‌بایست با آمادگی کامل و شناخت شگردهای آن، مقابله کرد.

برای دیدن فیلم و صوت اینجا کلیک کنید.