گروه : حوادث
ساعت : ۲۳:۲۶
شناسه : 9151
تاریخ : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
جزئیات و اخبار جدید حادثه مهاباد+عکس جزئیات و اخبار جدید حادثه مهاباد+عکس

فرماندار مهاباد گفت: فرد متهم در رابطه با حادثه هتل تارا دستگیر و بازداشت شده است. به گزارش “کانون سبحان”؛ “جعفر کتانی” فرماندار مهاباد در گفت‌وگو با   باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هتل “تارا” مهاباد، اظهار کرد: در رابطه با فوت یکی از پرسنل این هتل دو ادعا مطرح شده است. وی ادامه داد: […]

فرد متهم دستگیر شده است/ پرونده در حال پیگیری است/ جزئیات حادثه هتل
فرماندار مهاباد گفت: فرد متهم در رابطه با حادثه هتل تارا دستگیر و بازداشت شده است.

به گزارش “کانون سبحان”؛ “جعفر کتانی” فرماندار مهاباد در گفت‌وگو با   باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هتل “تارا” مهاباد، اظهار کرد: در رابطه با فوت یکی از پرسنل این هتل دو ادعا مطرح شده است.

وی ادامه داد: در ادعای اول اذعان شده که این فرد به هنگام پایین آمدن از بالکن تعادل خود را از دست داده و به خیابان پرت شده است، اما در ادعای دوم چنین مطرح شده که برای فرار از افشای حادثه خود را به پایین انداخته است.

کتانی با بیان اینکه پرونده این حادثه در حال پیگیری است، افزود: فرد متهم در رابطه با این قضیه دستگیر و بازداشت شده است.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه ملاقات‌هایی را با مادر مقتول این حادثه داشته‌ است، گفت: مادر این فرد خواستار پیگیری این موضوع به صورت قانونی است و حتی برای اینکه اغتشاش و آشوب در شهر گسترش پیدا نکند بر سر مزار فرزندش در سومین روز از فوتش نرفته‌ است.

واکنش محسنی‌اژه‌ای به حادثه مهاباد

معاون اول دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی به پرونده حادثه مهاباد ورود پیدا کرده‌اند و افراد متهم احضار و بازداشت شده‌اند و پرونده در حال رسیدگی است.
واکنش محسنی‌اژه‌ای به حادثه مهابادبه گزارش “کانون سبحان”؛ حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با حادثه مهاباد اظهار داشت: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند که چرا تا اتفاقی می‌افتد ناخودآگاه جریان را منتشر می‌کنند در حالی که از ماهیت آن بی‌اطلاع هستند.

معاون اول دستگاه قضا ادامه داد: سایتی مطلبی را منتشر می‌کند و ما آنقدر به آن بال و پر می‌دهیم و مسائل حق و باطل را در آن قاطی می‌کنیم جز تشویش افکار عمومی نیست و این کار خدمت به جامعه محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فردی بنا به جهاتی اتفاقی برایش پیش آمد و یا این که خودش آن اتفاق را پیش آورد اما اتهام در حال رسیدگی است و دستگاه قضا و نیروی انتظامی به آن ورود پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای خاطرنشان کرد: افراد متهم احضار و بازداشت شده‌اند اما تا اتمام مراحل تحقیقات و رسیدگی از بیان جزئیات معذورم.

معاون اول دستگاه قضا در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که آیا نامه‌ای از رئیس جمهور در مورد مطالبه مستندات قانونی ممنوع التصویری رئیس جمهور دولت اصلاحات به قوه قضاییه رسیده است یا خیر، تصریح کرد: از خودشان سوال کنید. آقای روحانی، معاون یا سخنگوی ایشان هیچ وقت چنین حرفی نزده‌اند بنابراین سوال را از آن‌ها بپرسید.

وی درباره تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد:‌دستگاه قضایی با اصل این موضوع و ایجاد تشکیلات هماهنگ برای مبارزه سریع‌تر موافق است طرحی هم در مجلس مطرح است و نشست‌های مشترکی هم با قوه قضاییه داشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای تأکید کرد: دیدگاه قوه قضاییه این است که کار خلاف قانون، موازی و اضافی نباشد.

معاون اول دستگاه قضا درباره تکلیف پرونده آنتونوف و محمدجواد لاریجانی که از سال قبل رسیدگی به آن‌ها صورت نگرفته، تصریح کرد: این دو پرونده در حال رسیدگی است البته باید بگویم صرفاً این دو پرونده نیست که از سال قبل به نتیجه نرسیده باشند بلکه پرونده‌های دیگری نیز وجود دارد.

وی در ارتباط با راهکارهای گرفتار نشدن مردم در بحث کارچاق‌کن‌ها خاطرنشان کرد: مردم به رسانه‌ها دسترسی دارند و افرادی که ادعای وابستگی به مسئولین را دارند، یا وابسته نیستند یا اگر باشند و این ادعا صحت داشته باشد باز هم به صورت خودسر این کار را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در پایان گفت: مردم باید هشیار باشند و موضوع را فوراً گزارش کنند و توجهی به تهدیدات آن‌ها نداشته باشند.

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000413/n00413603-r-b-002.jpg

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000413/n00413603-r-b-000.jpg

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000413/n00413603-r-b-001.jpg