گروه : نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۱۷:۱۵
شناسه : 928
تاریخ : ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
اجرای سد معشوره کوهدشت یک ضرورت شرعی و قانونی است.

طهماسبی:  اجرای سد معشوره کوهدشت یک ضرورت شرعی و قانونی است. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان لرستان باید تمام تلاش خود را برای راه اندازی سد معشور انجام دهند و بدانند که سد مشعوره یک ضرورت شرعی، قانونی ، اجتماعی و حیاتی برای مردم کوهدشت است. […] اجرای سد معشوره […]

طهماسبی:  اجرای سد معشوره کوهدشت یک ضرورت شرعی و قانونی است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان لرستان باید تمام تلاش خود را برای راه اندازی سد معشور انجام دهند و بدانند که سد مشعوره یک ضرورت شرعی، قانونی ، اجتماعی و حیاتی برای مردم کوهدشت است. […]

اجرای سد معشوره کوهدشت یک ضرورت شرعی و قانونی است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان لرستان باید تمام تلاش خود را برای راه اندازی سد معشور انجام دهند و بدانند که سد مشعوره یک ضرورت شرعی، قانونی ، اجتماعی و حیاتی برای مردم کوهدشت است.

حجت السلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت با تسلیت وفات حضرت ام البنین(ع) اظهار کرد: بدون تردید حضرت امّ البنین(ع) از زنان با فضیلت و عارف به حق اهل بیت(ع)است که 4 فرزند خود را تقدیم به اسلام کرد.

 

وی با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا افزود: آمریکا و غرب دچار سرگشتگی شدند و در حالی که آنها بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا هستند ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند.

 

حجت السلام طهماسبی بیان کرد: وزارت امور خارجه و تیم هسته ای باید مراقب طرف غربی در مذاکرات هسته ای باشد چرا که قابل اعتماد نیستند.

 

امام جمعه کوهدشت با اشاره به آغاز هدفمندی یارانه تصریح کرد: یارانه یک الزام قانونی است و همه باید در این راه دولت را با شیب ملایم و با حساب و کتاب یاری دهند و دولت هم محرومان را در فاز دوم هدفمندی یارانه ها فراموش نکند و به این قشر از جامعه توجه بیشتری داشته باشد.

 

وی بیان کرد: مردم برای بهتر اجرایی کردن مرحله دوم یارانه ها دولت را یاری دهند تا اقتصاد کشور این مرحله را به سلامت پشت سر بگذارد.

 

امام جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از توقف روند عملیاتی اجرای سد معشوره لرستان اظهار کرد: وزیر نیرو، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و استاندار لرستان باید تمام تلاش خود را برای راه اندازی سد معشور انجام دهند و باید بدانند که سد مشعوره یک ضرورت شرعی، قانونی ، اجتماعی و حیاتی برای مردم کوهدشت است.

 

وی افزود: مردم شهرستان کوهدشت بیش از هر چیز به آب شرب احتیاج دارند و مردم نمی پذیرند که به هر دلیلی از خواست به حق خود محروم شوند.



درج:حمید آدمی/مدیر سایت

کانون سبحان کوهدشت