• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حاج حسین یکتا: امروز جنگ چهره به چهره شروع شده است./بچه‌های مسجد در خط مقدم در این جنگ

  • کد خبر : 3068
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
حاج حسین یکتا: امروز جنگ چهره به چهره شروع  شده است./بچه‌های مسجد در خط مقدم در این جنگ

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده و جنگ تن به تن در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. به گزارش “کانون سبحان“ به نقل از گلستان ما ؛ حسین یکتا پیشکسوت دفاع مقدس در آئین افتتاحیه طرح آفاق اندیشه دو که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد عنوان […]

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده و جنگ تن به تن در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

به گزارش کانون سبحان به نقل از گلستان ما ؛ حسین یکتا پیشکسوت دفاع مقدس در آئین افتتاحیه طرح آفاق اندیشه دو که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد عنوان کرد: اینکه رهبرمان در سخنان خود اعلام می‌کنند که شبیخون، تهاجم، ناتو و «جنگ همه جانبه»، «جنگ نرم» و امسال نیز اعلام جهاد کردند و همه اینها نشان می‌دهد که جنگ نرم از جنس عجیبی است و مانند این است که روبه‌روی 700 تانک قرار گرفته‌ایم.

 

پیشکسوت دفاع مقدس افزود: یک زمان، جنگ بین ایران و عراق بود، یک زمان جنگ در مورد ولایت فقیه، معرفتی و بصیرتی بود در حالی که امروز موشک از نوع حجاب و عفاف، ازدواج، جمعیت، سبک زندگی و اعتیاد و دیگر مسائل اجتماعی به شهرها کشیده شده است.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء تصریح کرد: دشمن به تمام ابزاری که امکان دارد راحت‌تر بتواند به ما ضربه بزند دست پیدا می‌کند، دشمن آیات و روایات را از ما بیشتر می‌داند، دشمن بیشتر از ما مرکز شیعه‌شناسی دارد و تمام تکنولوژی خود را به میدان آورده است.

 

وی اظهار کرد: دوران هالیوود و ماهواره تمام شده است و دوران جدیدی شروع شده است، امروز جنگ تن به تن و فرد به فرد توسط شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: امروز جنگ چهره به چهره، نفر به نفر، قلوب به قلوب و عقول به عقول شروع شده است و در این جنگ بچه‌های مسجد در خط مقدم ایستاده‌اند.

 

یکتا تصریح کرد: در این جنگ تن به تن بحث تصرف عقول و تغییر نگرش و فکر است، جوانان مساجد در خط مقدم چشم در چشم آنان و در برابر هیمنه آنان ایستاده‌اند و نقطه مهم این جوانان این است که در کنار مسائلی چون هیئت، زیارت، شهدا، اهل‌بیت (ع) و مسجد، حرکت‌های مثبتی انجام می‌دهند.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه امروز جوانان در مقابل جنگ با شیطان همراه قرار دارند، بیان کرد: امروز ما راهی جز راه شهدا نداریم و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

یکتا ادامه داد: شهداء اتصال بین هر دو سما هستند، شهداء واسطه بین فیض الهی هستند، شهداء اتصال ما و بقیةالله هستند بنابراین ما باید به راه و سیره شهدا برویم.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.