• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مراسم گرامی داشت 9دی کوهدشت در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می گردد+ برنامه های دیگر شهرهای استان لرستان

  • کد خبر : 2653
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان مراسم ها و برنامه های بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی در شهرستانهای مختلف لرستان را اعلام کرد. به گزارش“کانون سبحان“؛ مراسم ویژه این روز در خرم آباد همزمان با ساعت ۱۰ صبح در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد و با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی […]

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان مراسم ها و برنامه های بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی در شهرستانهای مختلف لرستان را اعلام کرد.

به گزارشکانون سبحان“؛ مراسم ویژه این روز در خرم آباد همزمان با ساعت ۱۰ صبح در محل حوزه علمیه کمالیه خرم آباد و با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار می شود.

 

همچنین مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه در بروجرد ساعت ۱۰ صبح در محل مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد برگزار خواهد شد.

 

برنامه گرامیداشت ۹ دی در کوهدشت نیز ساعت ۱۰ صبح در محل مسجد صاحب الزمان این شهر با سخنرانی حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت و مراسم این روز در الیگودرز راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام ارزنده در محل مصلای این شهر برگزار می شود.

 

مسجد جامع شهر نورآباد نیز ساعت ۱۰ صبح روز ۹ دیماه میزبان برنامه گرامیداشت این روز است که در این مراسم حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه نورآباد سخنرانی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مراسم بزرگداشت ۹ دی در محل مسجد جامع شهرستان پلدختر سخنرانی می کند.

 

مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه در شهرستان الشتر نیز ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر در محل مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

 

میدان راه آهن شهر ازنا فردا سه شنبه همزمان با سالروز حماسه ۹ دی میزبان تجمع مردم برای گرامیداشت این روز خواهد بود که در جریان این برنامه حجت الاسلام هراتی مطلق امام جمعه ازنا ایراد سخنرانی خواهد کرد.

 

برنامه گرامیداشت ۹ دی در شهرستان دوره چگنی نیز ساعت ۱۰ صبح در محل مسجد صاحب الزمان این شهر با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده آملی امام جمعه این شهر و مراسم شهرستان رومشکان نیز راس ساعت ۱۱ با سخنرانی حجت الاسلام جمیاری در محل مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر برگزار می شود.

 

مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.