• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

یادواره سرداران و 514 شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان برگزار می شود.

  • کد خبر : 2849
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، یادواره سرداران و 514  شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان(روز شهرستان)  صبح روز شنبه 11 بهمن 93 در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه کوهدشت برگزار می شود   به گزارش “کانون سبحان“؛ ؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت؛ همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، برنامه […]

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، یادواره سرداران و 514  شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان(روز شهرستان)  صبح روز شنبه 11 بهمن 93 در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه کوهدشت برگزار می شود

 

به گزارش کانون سبحان“؛ ؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت؛ همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، برنامه ای تحت عنوان روز شهرستان(یادواره سرداران و 514 شهید شهرستان های کوهدشت و رومشگان) در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه کوهدشت با حضور حاج آقا حسنی نمایندگی ولی فقیه در امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مداح کشوری حاج آقا فرهانی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، آحاد مردم،  بسیجیان و … برگزار می شود.

سرهنگ عباس آدینه وند بیان نمود، این یادواره با  و مداحی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه است. همچنین علاوه بر یادواره ، ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان پزشکی و غرفه های جهت بازدید حاضرین در این یادواره  نیز برپا می شود.

وی افزود؛ شرکت در این یادواره برای عموم آزاد است و علاقه مندان برای شرکت در این مراسم بزرگ و معنوی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سپاه ناحیه کوهدشت مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در پایان خبر داد، این یادواره صبح روز شنبه، 11 بهمن ماه 93 در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه کوهدشت با هدف بزرگداشت مقام شهدا و تجدید عهد با آرمان های شهدا و امام راحل (ره) برگزار می شود.

منبع خبر: بهمن ایزدی/آسوبان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.