• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی:حجت‌الاسلام مطلبی از هیچ جدیتی در راه سربازی ولایت کوتاهی نکرد /از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم./نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد./ هر وقت ضعفی در ما ایجاد می‌شود شهدا به میدان می‌آیند .

  • کد خبر : 14131
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی:حجت‌الاسلام مطلبی از هیچ جدیتی در راه سربازی ولایت کوتاهی نکرد /از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم./نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد./ هر وقت ضعفی در ما ایجاد می‌شود شهدا به میدان می‌آیند  .

به گزارش “کانون سبحان”، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از راویان دفاع مقدس و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در امامزاده خاتون باغ فیض برگزار شد،‌با اشاره به مجاهدت‌های فرهنگی این طلبه بسیجی گفت: حجت‌الاسلام مطلبی از هیچ […]

2015-06-16_005305به گزارش “کانون سبحان”، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از راویان دفاع مقدس و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در امامزاده خاتون باغ فیض برگزار شد،‌با اشاره به مجاهدت‌های فرهنگی این طلبه بسیجی گفت: حجت‌الاسلام مطلبی از هیچ جدیتی در راه سربازی ولایت کوتاهی نکرد و این مسئله بزرگترین ویژگی اوست.

مصلحی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های بزرگ حجت‌الاسلام مطلبی تنها نماندن رهبر انقلاب بود و عروج این روحانی و بازگشت شهدای غواص نشان می‌دهد که رهبر انقلاب هیچ گاه تنها نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارزشی انقلاب تحمل بالایی دارند و معاندان باید این را بدانند، اظهار داشت: شاید برخی اینگونه احساس کنند که نیروهای حزب‌اللهی تحمل ندارند ولی واقعیت اینگونه نیست.

رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به تأکید این شهید در ولایتمداری و تبعیت از رهبری اظهار داشت: ولایتمداری به دو صورت سلبی و ایجابی وجود دارد و خداوند در قرآن می‌فرماید که عده‌ای به دنبال ولایتمداری قلبی هستند و خطاب به کسانی که ایمان هم آوردند و ادعای انقلابی گری دارند تأکید می‌کند که یهود و نصاری را ولی خود قرار ندهید.

وی ادامه داد: خدا در قرآن می‌فرماید عده‌ای که بیمار هستند و گره باز شدن مشکلات را در تبعیت از یهود و نصاری می‌دانند به دنبال گرفتن این ولایت هستند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تلاش‌های طرف مقابل برای فشار به ایران گفت: رهبری در عین حالی که تأکید می‌کنند مذاکرات باید با قوت دنبال شود و اعضای تیم مذاکره‌کننده مردان این نظام هستند ولی تأکید دارند که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد و بودجه مذاکره‌کنندگان به داخل باشد.

مصلحی با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال از انقلاب دشمنان با تمام عربده‌کشی‌های خود هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اظهار داشت: هم‌اکنون در منطقه نفوذ انقلاب اسلامی را شاهد هستیم ولی چرا برخی این عزت جمهوری اسلامی را نمی‌بینند.2015-06-16_005611

رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و اهداف امام از قیام خود اظهار داشت: اولین هدف امام حاکمیت دین بر ایران بود ولی شما هم‌اکنون می‌بینید که با تمام وجود کاستی‌ها دین در جمهوری اسلامی حکومت می‌کند و هدف دوم ایشان نیز بیداری اسلامی در دنیای اسلام بود.

مصلحی ادامه داد: هم‌اکنون استکبار جهانی وحشت زده است و می‌بیند که دنیای اسلام به سمت اسلام ناب محمدی روی آورده است و اگر می‌بینید که عربستان و قارون‌های منطقه برای آتش زدن منطقه هزینه‌های سنگین می کنند برای این است که قدرت انقلاب  اسلامی در منطقه را می بینند.

وی با بیان اینکه هدف سوم امام از قیام علیه طاغوت زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) بود تصریح کرد: جوانانی مانند حجت‌الاسلام مطلبی در این زمینه‌سازی نقش مهمی را ایفا کردند و لحظه‌ای نیز در این راه تردید به خود راه ندادند.

رئیس سازمان نشر و حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دین ما دین روشنگری و تبیین واقعیت است، به سخنان راهبردی رهبر انقلاب در مراسم سالروز ارتحال امام اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب به بهترین شکل راه‌ها را پیش روی ما قرار دادند و هفت محور را از شخصیت و عملکرد امام اعلام کردند که دشمنان با تلاش برای تحریف آنها می‌خواهند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

مصلحی در ادامه با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها برای دو قطبی کردن جامعه تصریح کرد: ما سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و اجازه دو قطبی کردن کشور را به کسی نمی‌دهیم.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد:‌ من به عنوان کسی که در دوره‌ای مسئولیت داشته‌ام و از برخی اخبار پشت پرده مطلع هستم تأکید می‌کنم که نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی از سوی رهبر انقلاب یک توطئه بزرگ داخلی را خنثی کرد چون همه تلاش استکبار این است که کشور را دوقطبی کند.

مصلحی با اشاره به بازگشت پیکر شهدای غواص و عروج شهادت‌گونه حجت‌الاسلام مطلبی اظهار داشت: باید پرسید که چرا هر وقت ضعفی در ما و مجموعه ما ایجاد می‌شود شهدا به میدان می‌آیند و به شهرهای ما بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه این بازگشت شهدا در واقع مدیریتی که آنها از امام حسین (ع) آموخته‌اند خاطرنشان کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی برای جلوگیری از گسترش این مدیریت است که به وضوح می‌بینیم این تلاش‌های دشمنان شکست خورده است.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.