• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام سوری:« تقویت مبانی انقلاب رسالت اصلی نخبگان در جامعه است »

  • کد خبر : 17618
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
حجت الاسلام سوری:« تقویت مبانی انقلاب رسالت اصلی نخبگان در جامعه است »

به گزارش “کانون سبحان”؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه‌های نماز عید قربان در پلدختر اظهار داشت: شناخت توطئه‌های دشمن جهت مبارزه، تقویت و استحکام روحیه انقلابی به ویژه جوانان و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب اهداف پلید دشمنان را خنثی می‌کند. وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور افزود: دشمن […]

2015-06-26_060716به گزارش “کانون سبحان”؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه‌های نماز عید قربان در پلدختر اظهار داشت: شناخت توطئه‌های دشمن جهت مبارزه، تقویت و استحکام روحیه انقلابی به ویژه جوانان و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب اهداف پلید دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور افزود: دشمن چه به نتیجه برسد چه نرسد برای رسیدن به اهداف شوم خود به فکر نفوذ خواهد بود همچنان که ما هر چه مقاومت کنیم دشمن با نقشه شوم و برنامه‌ریزی دیگر وارد می‌شود.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: برای انقلاب اسلامی خون‌بهای زیادی پرداخت شده و شهدای زیادی در این راه جان خود را فدا کرده‌اند و مردم برای این انقلاب سختی‌ها و جانفشانی‌های زیادی را متحمل شده‌اند بنابراین باید هوشیار بود و دولت و ملت ایران گول سیاست‌های فریبکاران آمریکا را نخورند.

وی با بیان این که هدف دشمن نفوذ به درون کشور است عنوان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی اهداف خود را دنبال می‌کند که اگر بتوانند در مراکز تصمیم گیری و مطبوعات نفوذ کنند. همانگونه که ملت ما به آمریکا بدبین است، مسئولان نیز باید به بهانه برجام فریب آن‌ها را نخورند و مواظب باشند از اهداف شهدا دور نشوند.

سوری گفت: نباید به دشمن و کسی که طبیعت او بر اساس تجاوز بنا نهاده شده اعتماد کرد و کسانی به عنوان مذاکره کنندگان ایرانی خود افراد متدینی هستند بدانند که طرف مقابل قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی نخبگان کشور این است که پایه‌های انقلاب را محکم کرده و روحیه ایثارگری و استکبارستیزی را در جامعه به‌ویژه در جوانان تقویت و ترویج کنند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اختلاف مبنایی ایران اسلامی با دشمنان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و آحاد ملت بیدار و هوشیار باشند هیچ وقت دشمن نمی‌تواند نفوذ پیدا کنند؛ آنها به دنبال بهانه‌ای هستند و می‌گویند خط قرمز ما اسرائیل است.

سوری اظهار داشت: مبنای دین ما خدا محوری و آنها انسان محور هستند و آنچه را که برای ما ارزش است برای آن‌ها ضد ارزش و آنچه برای ما ضد ارزش است برای آن‌ها ارزش محسوب می‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن را از در بیرون کردیم حالا می‌خواهد از پنجره وارد شود و به امید واهی پایان یافتن انقلاب در فکر نفوذ به خصوص نفوذ سیاسی – فرهنگی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.