• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

کشف 6 فقره کلاهبرداری اینترنتی درکوهدشت

  • کد خبر : 69784
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

کشف 6 فقره کلاهبرداری اینترنتی درکوهدش فرمانده انتظامي کوهدشت از دستگیری سارق و کشف 6 فقره کلاهبرداری اینترنتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش کانون سبحان، سرهنگ” نبی اله قاسمی نیا “فرماندهی انتظامی کوهدشت در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي شكايات چند شهروند مبني بر اين كه افرادی ناشناس در فضاي مجازي آنان […]

کشف 6 فقره کلاهبرداری اینترنتی درکوهدش فرمانده انتظامي کوهدشت از دستگیری سارق و کشف 6 فقره کلاهبرداری اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ” نبی اله قاسمی نیا “فرماندهی انتظامی کوهدشت در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي شكايات چند شهروند مبني بر اين كه افرادی ناشناس در فضاي مجازي آنان را فريب داده و مبالغی را از آنان كلاهبرداري كرده اند، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاکوهدشت قرار گرفت.

وي اظهار داشت: شاكيان مدعي بودند از طریق سايت هاي تبليغاتي و آگهي فروش و یا سایت و درگاه جعلی در دام کلاهبرداران اینترنتی قرار گرفتند و مبالغ درخواستي را بدون دريافت هيچ گونه مدرك و نشاني به حساب افراد شياد واريز کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، عاملان برداشت های غیرمجاز را در استان های مختلف كشور شناسايي و با دستور مقام قضائي 3 نفر را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان با بیان نکات ایمنی از شهروندان خواست؛ با افزایش سطح معلومات و آگاهی های خود در دام افراد کلاهبردار و درگاه های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

انتهای پیام//

All rights reserved. cialis malaysia Close View image.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.