• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انتقاد امام جمعه پلدختر از سفر وزیر بهداشت

  • کد خبر : 23974
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
انتقاد امام جمعه پلدختر از سفر وزیر بهداشت

پلدختر- امام جمعه پلدختر از سفر وزیر بهداشت به این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مسوولان کشوری و وزرا اگر بناست به شهرستان ها سفر کنند، انتظار می رود برای شنیدن حرف مردم وقت بگذارند.

انتقاد امام جمعه پلدختر از سفر وزير بهداشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مسوولان کشوری و وزرا اگر بناست به شهرستان ها سفر کنند، انتظار می رود بنشیند،  وقت بگذارند و درد دل مردم شهرستان را گوش کنند نه این که بیایند و به صورت نور حرکت کنند و برگردند.

وی افزود: وقتی مسئولان کشوری به شهرستان سفر می کنند ،بیایند و پای درد دل مردم بنشینند نه این که اگرجوانی بخواهد مشکلش را بیان کند، نگذارند که این عمل ناپسند است.

امام جمعه پلدختر به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر اشاره و بیان کرد: باید مسئولان فرمایشات مولا علی(ع) در باب حکومتداری را مد نظر داشته باشیم در آنجا که خطاب به مالک اشترفرمود  در بین مردم باشید، مشکلات آنها را لمس کنید و ببیند.

وی عنوان کرد: از مسوولان کشوری می خواهیم یا  چنین مسافرت هایی نداشته باشند و یا اگر بنا است که مشقات سفر را تحمل کنند، توقفی داشته باشند، خوب است مشکلات مردم را لمس کنند نه به سرعت شهرستان را ترک کنند این زیبنده نیست.

حجت الاسلام سوری گفت: مسوولان اگر بخواهند در چنین سفرهایی در کارنامه خود چیزی داشته باشند باید به درد دل و خواسته های مردم گوش کنند و حرمت مردم را نگه دارند نه این سریع بازگشت کنند که این با آموزه های دینی سازگار نیست.

وی تصریح کرد: فرماندار پلدختر در سفر وزیر بهداشت به شهرستان مشکلات شهرستان را بیان کردند که جای تشکر دارد.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمله به جایگاه قانونی شورای نگهبان را خلاف دانست و خاطر نشان کرد: شورای نگهبان در برابر زیاد خواهان با قدرت می ایستد و اجازه نمی دهد افراد متخلف و منحرف وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

حجت الاسلام سوری اظهار داشت: دشمنان دین و اسلام همیشه شورای نگهبان را مانع می پندارند اما اگر به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی توجه کنیم می فرمایند با شورای نگهبان صد درصد موافق هستم و مخالفت با آن را دیکتاتوری دانستند.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان از راه های مختلف می خواهند این شورا را تخریب کنند در این رابطه یک تحلیل گر ارشد آمریکایی در یادداشتی هجمه هایی به شورای نگهبان داشته و گفته اینها موانع اصلی هستند.

حجت الاسلام سوری اظهار داشت: دشمنان به دنبال تغییر ماهیت دین هستند و اصل آن را نشانه گرفته اند و کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارند اینها بهانه است، هیچکس نباید در صدد تضعیف شورای نگهبان باشد و هر کس این کار را انجام دهد یا در پی آن باشد دلسوز انقلاب و نظام نیست و مخالف آن است و  در تمام دنیا، نهادهایی مانند شورای نگهبان وجود دارد.

وی به دیدار مجریان انتخابات با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: از نظر مقام معظم رهبری رعایت حق الناس یعنی همه کسانی که دارای صلاحیت هستند بتوانند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند و در عین حال  هیچ فرد فاقد صلاحیتی نتواند وارد انتخابات شود.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: مردم انسان های صالح را انتخاب کنند و وقتی کسی بر مسند نشست به فکر مشکلات مردم باشد، از دشمن نترسد، حامی ملت و کشور باشد و با تهدید دشمن کشور را نفروشد.

وی عنوان کرد: در همه جای دنیا در مراکز تصمیم گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد رد می شود و کسانی که رد صلاحیت شده اند می توانند از مجاری قانونی استفاده کنند و این راه بن بست ندارد.

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.