• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه پلدختر:مسئولان استانی به جد از حق مردم سیل زده این شهرستان دفاع کنند./انتقاد از عدم حضور و توجه مسئولان ملی

  • کد خبر : 28171
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
امام جمعه پلدختر:مسئولان استانی به جد از حق مردم سیل زده این شهرستان دفاع کنند./انتقاد از عدم حضور و توجه مسئولان ملی

پلدختر – امام جمعه پلدختر از ضعیف بودن زیرساختهای این شهرستان و همچنین بی تفاوتی مسئولان نسبت به انتظارات و مشکلات مردم انتقاد کرد.

امام جمعه پلدختربه گزارش«کانون سبحان»؛ حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر در سخنانی با انتقاد از عدم حضور و توجه مسئولان ملی نسبت به شهرستان سیل زده پلدختر اظهار داشت: انتظار می رفت وزیران و معاونان آنها به شهرستان سیل زده پلدختر می آمدند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم  را می دیدند ولی متاسفانه این انتظار به حق محقق نشد.

وی تاکید کرد: مسئولان استانی مشکلات را به هیئت وزیران انتقال دهند و به جد از حق مردم سیل زده این شهرستان دفاع کنند.

امام جمعه پلدختر نشست خانگی مسئولان را آفت دانست و افزود: نشست خانگی و بی اطلاع بودن از وضعیت شهرستان آفت است و مدیران استانی به جای نشست خانگی مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کنند و برای رفع آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام سوری افزود: شهرستان پلدختر از نظر زیر ساخت ها بسیار ضعیف بوده و در هنگام وقوع سیل خسارات زیادی به مردم وارد می شود.

وی با بیان اینکه سیل اخیر در شهرستان پلدختر آب آشامیدنی شهر و ۸۰ روستا و برق تعدادی روستاها را قطع کرد افزود: بعضی از مردم هنوز با گذشت چند روز از وقوع سیلاب نتوانسته اند در خانه های خود سکونت کنند و خانه هایشان قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: مسئولان نباید نسبت به انتظارات مردم بی تفاوت باشند بلکه باید مشکلات شهرستان سیل زده پلدختر را به رئیس جمهور و هیئت وزیران منعکس کنند تا اعتبار ویژه ای برای رفع مشکلات مردم به این شهرستان اختصاص یابد.

حجت الاسلام سوری گفت: طبق آماری که فرمانداری شهرستان اعلام کرده سیلاب بیش از ۷۰ میلیارد تومان به پلدختر خسارت وارد کرده است.

وی از تلاش فرماندار پلدختر و مدیر عامل آب و فاضلاب استان و به ویژه مدیر شرکت پایندان در وصل آب آشامیدنی شهر پلدختر تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=28171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.