• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گزارش تصویری و تشریحی سفر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به رومشکان

  • کد خبر : 37385
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۲۵
گزارش تصویری و تشریحی سفر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به رومشکان

به گزارش «کانون سبحان»؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان وهیئت همراه به شهرستان رومشکان سفر نمودند که گزارش تصویری و تشریخی در زیر موجود است. فرماندار رومشکان اولین گام را محکم برداشت+ دستاوردی فوق‌العاده حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه محترم خسته نباشید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اولین مهمان فرماندار جدید به گزارش خبرنگار […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان وهیئت همراه به شهرستان رومشکان سفر نمودند که گزارش تصویری و تشریخی در زیر موجود است.

فرماندار رومشکان اولین گام را محکم برداشت+ دستاوردی فوق‌العاده

حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه محترم خسته نباشید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اولین مهمان فرماندار جدید

به گزارش خبرنگار ما در شهرستان رومشکان:صبح سه شنبه مورخ ۴ آبان‌ماه سالجاری،در اولین هفته کاری مهندس درمنان فرماندار جدید شهرستان رومشکان،مهندس زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان به عنوان اولین مدیرکل استان بهمراه مهندس حبیب جمشیدی معاون راهداری این اداره‌کل به رومشکان سفر کردند.در این سفر که دستاوردهای بسیار خوب و مؤثری برای شهرستان نوپای رومشکان در پی داشت، امیدواریم انجام همه مباحث و مسائل نیز به خوبی ادامه یابد.
در این بازدید که مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهمراه معاون راهداری این اداره‌کل داشتند از همان ابتدا از مسیر ورودی پلدختر به رومشکان وارد شده و از تقاطع دوراهی بازوند،وارد مسیر دهستان بازونداصل و از مسیر رشنو به شهر چغابل مرکز شهرستان رومشکان رسیدند و همین آمدن از این مسیر،باعث شد تا مشکلات و مسائل مربوط به جاده داخلی شهرستان رومشکان از شرق به سمت شهر چغابل مرکز شهرستان را از نزدیک مشاهده نمایند.
پس از این بازدید،جلسه‌ای در همین راستا، در دفتر فرماندار شهرستان رومشکان و به ریاست فرماندار رومشکان مهندس درمنان و با حضور حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان،مهندس زندی‌فر مدیرکل و مهندس جمشیدی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان،طرهانی معاونت فرمانداری، زارعی‌نژاد مسئول حراست فرمانداری رومشکان،مهندس ملکشاهی شهردار شهر چغابل و جمعی از مسئولین شهرستانی و دهیاران بخش مرکزی،برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا فرماندار رومشکان به مهمانان استانی حضور یافته در شهرستان خیر مقدم گفته و تشکر نمود.پس از ایشان نیز امام جمعه شهرستان از حضور مسئولین استانی به رومشکان تقدیر و تشکر کردند.
مهندس زندی‌فر نیز به حاضرین سلام گفته و به مهندس درمنان و مردم شهرستان بخاطر انتصاب مهندس درمنان به عنوان فرماندار رومشکان تبریک گفته و این انتصاب را انتصابی شایسته دانستند.
بعد از خیر مقدم و احوالپرسی‌ها جلسه شکلی کاملاً رسمی گرفت و فرماندار رومشکان به بیان مشکلات راه و جاده‌ در این شهرستان پرداختند و تقریبا اکثر مشکلات فعلی و قابل حل را بیان نمودند و به تسریع در روند ساخت پروژه چهارخطه کردن تنها محور داخلی و اصلی شهرستان رومشکان تاکید فراوان کردند و همچنین از مدیرکل خواستند که اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رومشکان را از هر لحاظ تقویت نمایند… .
? بعد از اتمام سخنان فرماندار،حجت‌الاسلام جمیاری به مشکلات مردم و نیاز آنها به داشتن حداقل یک جاده مناسب که طول آن در حدود ۲۰ (بیست)کیلومتر هست،اشاره نمود و این خواسته مردم را به حق دانسته،و تکمیل این جاده و رفع مشکلات فعلی از جمله وجود پرتگاه‌ها که رفع آنها ضروری است را لازم و ضروری دانستند.
بعد از ایشان سایر حاضرین از جمله،طرهانی معاون فرمانداری، مهندس ملکشاهی شهردار شهر چغابل مرکز رومشکان،زارعی نژاد حراست فرمانداری،مهندس سوری مدیر اداره راه رومشکان و…مباحث و نکاتی را بیان کردند و مهندس زندی‌فر بهمراه مهندس جمشیدی به سوالات پاسخ داده و برنامه های لازم را بیان می‌کردند.
در این مراسم نیز خبرنگار ما دو موضوع را مطرح و بیان کردند.یکی از این دو موضوع بحث نصب چراغ چشمک زن،چراغ روشنایی جاده‌ای و تابلو«هشدار نزدیک شدن به تقاطع»،در هر دو طرف «کمربندی تنگ‌بره» هم از سمت کوهدشت و هم از سمت پلدختر،و همچنین درست کردن شانه و جای توقف و پارک در محل این کمربندی،که لازمه امنیت بیشتر برای ورود و خروج از کمربندی به سمت جاده اصلی می‌باشد.
البته مدیرکل در این خصوص قول همکاری دادند که در ادامه بیان می‌شود.
موضوع دیگر خبرنگار ما؛پر کردن چاله‌ها و کاهش دست‌اندازها و همسطح کردن موقت جاده تا زمان تکمیل پروژه ی جاده داخل رومشکان٬که بخصوص از شهر چغابل تا شهرک ولیعصر«عج» شرایط نامناسب و اعتراض‌آمیزی دارد.
مسئولین استانی در این خصوص نیز قول همکاری دادند.
بعد از جلسه نیز مسئولین استانی و شهرستانی بهمراه مهندس سوری میر اداره راه شهرستان از کمربندی تنگ‌بره(از ابتدا تا انتها) و همچنین جاده داخلی رومشکان از مرکز شهرستان تا انتهای بخش سوری بازدید نمودند.
.

◀️ و اما دستاوردهای این سفر:

۱_ساخت شانه های مسیر جاده داخلی از شهر چغابل مرکز شهرستان تا انتهای بخش سوری /
۲_بازسازی مسیر دوراهی بازوند /
۳_آسفالت محوطه داخلی فرمانداری/
۴_اعطای یک دستگاه ماشین سنگین از نوع کمپرسی /
۵_نصب چراغ روشنایی و راهنما در هر دو طرف کمربندی «تنگ‌‌بره» از سمت محور اصلی /
۶_برگزاری جلسه ای با بنیاد مسکن و… برای مشخص شدن حریم راه و حریم روستا /
۷_انجام لکه‌گیری جاده از مسیر شهر چغابل تا انتهای بخش سوری(شهرک ولیعصر«عج» )_

◀️در همین راستا مهندس رضایی از مسئولین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام لکه‌گیری،پر کردن چاله‌ها،صاف کردن برخی دست‌اندازهای مسیرهای مشخص شده و نصب چراغ‌ها و تابلوها،فردا چهارشنبه یا پس فردا به همراه تجهیزات به شهرستان رومشکان میآید.

2016-10-27_081657 2016-10-27_081713 2016-10-27_081728

خبرنگار:حسن امرایی/شهرستان رومشکان.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.