• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

وضعیت نامطلوب انتهای خیابان ۲۴ متری شهید سید مرادعلی حسینی موجب نارضایتی اهالی محل شد+تصاویر

  • کد خبر : 40012
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
وضعیت نامطلوب انتهای خیابان ۲۴ متری شهید سید مرادعلی حسینی موجب نارضایتی اهالی محل شد+تصاویر

به گزارش «کانون سبحان»؛ وضعیت نامطلوب انتهای خیابان 24 متری شهید سید مرادعلی حسینی  موجب نارضایتی اهالی این محل شده و در ضمن ارسال پیامی به پایگاه خبر ی «کانون سبحان»؛ از شهردار محترم خواستار رسیدگی هرچه سریعتر در این مورد شدند. متن پیام به شرح زیر می باشد: با سلام خدمت سایت وزین کانون […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ وضعیت نامطلوب انتهای خیابان 24 متری شهید سید مرادعلی حسینی  موجب نارضایتی اهالی این محل شده و در ضمن ارسال پیامی به پایگاه خبر ی «کانون سبحان»؛ از شهردار محترم خواستار رسیدگی هرچه سریعتر در این مورد شدند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

با سلام خدمت سایت وزین کانون سبحان تصاویر مربوط به انتهای خیابان ۲۴ متری شهید سید مرادعلی حسینی در شهرستان کوهدشت علی رغم پیگیری های ۳۳۶ روزه تمامی اهالی این خیابان مبنی بر جدول گذاری و تسطیح و آسفالت، تا کنون رنگ عمران و آبادانی به خود نگرفته و شهرداری کوهدشت اقدام مثبتی را در این خصوص انجام نداده است. این در حالیست که ساکنان این خیابان در فصل زمستان با مشکل گل و لای و در فصل تابستان با گرد و خاک زیاد مواجه هستند.
این خیابان در مسیر اصلی مناطق خلیفه اولادقباد و کوه همیان و منطقه تفریحی و گردشگری میرملاس و شیرز است.
شهرداری متاسفانه به صورت رابطه ای و گزینشی عمل میکند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=40012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. به این شهرداری کوهدشت بگید از خواب غفلت و قیافه گرفتن(مخصوصا شهردار)بیدار شید برید ببینید مسیر گردشگری شهرهای دیگه این مملکت رو ببینید بعد بیایید مسیر گردشگری شیرز را هم ببینید.چرا به فکر هویت فرهنگ و تاریخ این شهر نیستین ها؟

  2. چرا شهرداری اقدامی نمیکند؟

  3. ضمن تشکر از سایت کانون سبحان فضای مجازی یکی از بهترین راههای انعکاس مشکلات شهری است امیدوارم شهرداری خیلی سریع اقدام کند.

  4. من موندم شهرداری و شورای شهر تو این شهر چکار میکنند؟مجری و ناظر دست به دست هم در جهت بی توجهی به مبلمان شهری

  5. دورود بر شهرداری سلام بر شورا واقعا مدیریتتان مارا کشته

  6. درگیری لفظی بین چند نفر در بخش اورژانس بیمارستان کوهدشت،منجر به خطر افتادن جان بیماران شدhttp://www.yjc.ir/fa/news/5926143/%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%88%D8%B1%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.