• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

۶۹ حلقه چاه آب کوهدشت از مدار خارج شد/ نگران منابع آب استان هستیم .

  • کد خبر : 40481
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
۶۹ حلقه چاه آب کوهدشت از مدار خارج شد/ نگران منابع آب استان هستیم .

به گزارشـ کانون سبحان» به نقل از مهر؛  علیرضا کاکاوند ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی کهمان در شهرستان الشتر اظهار داشت: از دو هزار و ۸۶۱ روستای لرستان بیش از هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار بوده که به جز ۳۲ روستا تحت پوشش آب شرب قرار گرفته اند. وی با بیان […]

به گزارشـ کانون سبحان» به نقل از مهر؛  علیرضا کاکاوند ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی کهمان در شهرستان الشتر اظهار داشت: از دو هزار و ۸۶۱ روستای لرستان بیش از هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار بوده که به جز ۳۲ روستا تحت پوشش آب شرب قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه ۹۹.۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان آبرسانی شده اند گفت: تا پایان سال ۹۶ تمام این روستاهای باقی مانده را آبرسانی می کنیم.  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان اینکه تا کنون ۷۶۳ روستای زیر ۲۰ خانوار لرستان آبرسانی شده است بیان داشت: بهره مندی مردم استان از آب شرب ۸۲.۲ درصد بوده که ۴ درصد بالاتر از میانگین کشوری است و با اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی این میزان به ۸۴ درصد می رسد.

کاکاوند با بیان اینکه امسال ۱۸۴ روستای لرستان در قالب ۲۹ مجتمع آبرسانی می شوند افزود: تا کنون ۵۰ درصد این پروژه ها بهره برداری شده و مابقی پروژه ها پیشرفت ۷۰ درصدی دارند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها ۷۰ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهند تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ۳۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با تاکید بر اینکه در خصوص منابع آب استان به شدت نگران هستیم گفت: در شهرستان کوهدشت و رومشکان ۶۹ حلقه چاه آب از مدار خارج شده و نگران مابقی چاه ها هستیم.

کاکاوند با بیان اینکه در حال حاضر به احداث چاه های آهکی روی آورده ایم بیان داشت: متاسفانه از منابع آب سد ها یک قطره برداشت نکرده ایم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=40481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.