• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

جزئیات کامل شهادت میثم میرزایی پلیس جوان کوهدشتی/ 6 غواص به محل حادثه اعزام شدند.+عکس

  • کد خبر : 43053
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۴۲
جزئیات کامل شهادت میثم میرزایی پلیس جوان کوهدشتی/ 6 غواص به محل حادثه اعزام شدند.+عکس

به گزارش «کانون سبحان»؛، میثم میرزایی از پرسنل نیروی انتظامی طی یک عملیات تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان در آبادان به شهادت رسیده است. شایان ذکر است، شهید میثم میرزایی از بسیجیان فعال شهرستان بود که چندین سال به عنوان مسئول تایید صلاحیت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا مشغول بوده و سال گذشته به […]

به گزارش «کانون سبحان»؛، میثم میرزایی از پرسنل نیروی انتظامی طی یک عملیات تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان در آبادان به شهادت رسیده است.
شایان ذکر است، شهید میثم میرزایی از بسیجیان فعال شهرستان بود که چندین سال به عنوان مسئول تایید صلاحیت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا مشغول بوده و سال گذشته به استخدام  نیروی انتظامی در  امده است.
 گفتنی است، پیکر  مطهر این شهید در رود خانه بهمن شیر  آبادان هنوز پیدا نشده است.

جزئیات حادثه

صبح دوشنبه ماموران کلانتری 18 آبادان با طرح ورود به منزل یک سارق سابقه دار و دستگیری وی در منطقه 20 متری ذوالفقاری آبادان وارد عمل شدند که در ادامه متهم تحت تعقیب با دیدن ماموران پلیس از مخفیگاهش به نی زارهای اطراف آن محل فرار کرد.


در ادامه ماموران با شلیک چند تیر هوایی از متهم فراری خواستند که خود را تسلیم قانون کند که وی به دستور ایست پلیس توجه نکرد و به فرار خود ادامه داد.
در هنگام تعقیب این متهم ، یکی از ماموران کلانتری 18 آبادان به دلیل نامشخصی به رودخانه بهمن شیر سقوط کرده و سایر ماموران انتظامی حاضر در محل نتوانستند این مامور وظیفه شناس را نجات دهند.

با سقوط مامور پلیس به رودخانه تیمی از ماموران امدادی به همراه آتش نشانان و غواصان به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه تلاش برای پیدا کردن پیکر این مامور پلیس تاکنون بی نتیجه مانده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با تایید خبر غرق شدن مامور انتظامی در رودخانه بهمن شیر به ایرنا گفت:از زمان اعلام نیروی انتظامی به سازمان آتش نشانی 6 غواص به محل حادثه اعزام شدند.

مجید فرهانی پور اظهارکرد: به دلیل شدت جریان آب، غواصان سازمان آتش نشانی موفق به پیدا کردن جسد این مامور نیروی انتظامی نشده اند.
وی افزود: اکنون گروهی از غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خرمشهر به محل مورد نظر اعزام شده اند تا به جستجو در این زمینه ادامه دهند.

فرهانی پور گفت:یک قایق از سازمان آتش نشانی آبادان به همراه یک غواص در محله حادثه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 15
  1. شهادت پر افتخار برادر بسیجی ام آقا میثم میرزایی را به خانواده محترم این شهید بزرگوار و همچنین دوستان داغدارش تسلیت عرض میکنم.
    روح پاکش قرین رحمت الهی

  2. سلام میثم عزیز امیدوارم حالت خوب باشد میدانم که خوب است.یاد دارم روزی پیشم آروزی شهادت کردی ومن کمی سربه سرت گذاشتم .نفهمیدم که براستی خدا شهدا را دست چین میکند.یاد سفری که به جنوب داشتیم بخیر چقدر باادب بودی که هر کاری میخواستیم با آن سن کمی که داشتی با فروتنی انجام میدادی .ولی ماچه.؟ در لحظات کاری از دستمان برنمی آید جزطلب صبر برای خانواده عزیزت وهمچنین پدر عزیزت که خود جزء پرسنل خدوم نیروی انتظامیست ان شاءالله که پیکرت پیدا شود .خداوند تورا درصف شهدای کربلا وآقا عباعبدالله قرار دهد

  3. با سلام و نهايت تاسف و تاثر فراوان شهادت همسنگر بسيجي مان آقا ميثم ميرزائي را به خانواده محترم ميرزائي و ساير بازماندگان و كليه بسيجيان و دوستان عزيز ار دست رفته از صميم قلب به نوبه خود و اعضاي شوراي اسبق پايگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتي تسليت عرض نموده براي آن مرحوم غفران الهي و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت داريم

  4. با سلام و نهایت تاسف شهادت دوست هنرستانی عزیزم میثم میرازیی عزیز رو به هم هم وطنان تسلیت عرض میکنم.

  5. بسم رب شهدا و صدیقین گلچین روزگار تورا نیز از ما جدا کرد میثم جان شهادتت مبارک از خداوند منان طلب صبر برای خانواده گرامیت را خواستارم روزهای خوبی را باهم سپری کردیم در باورم نمیگنجد به این زودی همسنگر عزیزم را به این زودی از دست دادم ولی ما را فراموش نکن وشفیع ما باش انشاالله با سید شهیدان محشور شوی

  6. بسم رب شهدا و صدیقین گلچین روزگار تورا نیز از ما جدا کرد میثم جان شهادت گوارای وجودت از خداوند منان طلب صبر برای خانواده گرامیت را خواستارم روزهای خوبی را باهم به سر بردیم همسنگری عزیزم انشاالله با سید شهیدان اباعبدالله الحسین محشور شوی وشفیع ما نیز باشی خاطرت برای ما همیشه ماندگار میماند

  7. بسم الله الرحمن الرحیم
    من در بیمارستان شهید بهشتی ابادان با میثم اشنا شدم .قبل از عید حدودا دی ماه .اولین روزی که اومده بود ابادان یک پسر با ادب و اروم و تو این مدت بیشر باهم بودیم معمولا وقتی درگیری میشد و زخمی ها رو میاوردن بیمارستان میثم هم میامد و برای گزارش دادن واقعا پسر خوش اخلاق و خوبی بود من که باورم نمیشه رفیق عزیزم قسمت نشد بیشتر باهاش باشم .با هرکسی رفیق نمیشم ولی رفتارش و حرکاتش داد میزد که بچه خوب و با خداییه.دوشنبه صب بود که خبر مفقود شدنش رو شنیدم…….
    شجاعت میخواد که بری داخل شط بهمن شیر چون ابش خیلی تنده وادمو میبره
    این حرکت میثم نشان از وظیفه شناسی اوست
    خدایا شهادت را نصیب ما و هرکسی که علاقمند به شهادت است بفرما…

  8. تسلیت به تمام مردم عزیزکوهدشت روحت شادمیثم جان

  9. سلام میثم جان
    خوبی داداش گلم ?
    دلم واست ی زره شده کجایی الان ؟؟؟
    خداییش این رسمش بود تنهام گذاشتی !!!
    میثم جان کمرم شکست با رفتنت .
    میـــــــــــــــــــــــــــــــثم مامانت چشم ب راهته ….
    میثم ….
    انا لله و انا علیه الراجعون
    ￿به درگاه خداوند منان خواستارم روح شهید عزیزمون رو ب اقا سید و سالار شهیدان مهشور کنه …
    میثم جان خوش ب صعادتت ک ب ارزوت رسیدی …

  10. خدایش بیامرزد ? ? ?

  11. عرض سلام و ادب و احترام خدمت ساحت مقدس ولي امر مسلمين جهان
    اينجانب استوار يونس اميدي جمعي هنگ مرزي بانه خبر فوت احدي ازهمكاران عزيزم ميثم ميرزايي را شنيدم بسياراسفبار شدم
    خداوند به خانواده محترمشان صبر و به آن مرحوم سعادت دو عالم نصيبشان بفرمايد.

  12. با سلام و نهايت تاسف و تاثر فراوان شهادت همسنگر بسيجي مان آقاي ميثم ميرزائي را به خانواده محترم ميرزائي و ساير بازماندگان و كليه بسيجيان و دوستان عزيز ار دست رفته از صميم قلب تسليت عرض مينماييم واز اينكه دير متوجه شده ام از خانواده محترم شهيد والا مقام ميثم ميرزايي و همچنان دوستان عزيزمان عذر خواهي ميكنم واز خداوند متعال براي بنده و همچنين خانواده آن مرحوم و دوستانمان صبر وتحمل وبراي آن مرحوم سعادت دوعالم نصيبشان بفرمائيد.

  13. با سلام و نهايت تاسف و تاثر فراوان شهادت همسنگر بسيجي مان آقاي ميثم ميرزائي را به خانواده محترم ميرزائي و ساير بازماندگان و كليه بسيجيان و دوستان عزيز ار دست رفته از صميم قلب تسليت عرض مينمايم. ميثم جان برادر از الان تا صدها سال ديگر رفيقي بي مودبي و مردي و دوستداشتني تو نخواهم داشت دوستتدارم برادر هميشه و در همه جا در قلبمي و بيادتم روحت شاد و يادت گرامي باد برادر هيچوقت خوبيات و خودتو فراموش نخواهم كرد.

  14. میثم جان این رسمش نبود رفتی در صفحه ای روزگار تنهام گزاشتی دعام کن منم زودی بیام…شهادتت مبارک
    شفیعم باش با شهادت مهمانت شم بزودی….

  15. شهادت بزایت جام عسلی بود که بدان رسیدی میثم جان …
    دعا کن زودی ما هم به این درجه والا برسیم
    شفیعم باش بحق دوستیمان..ـمیثم جان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.