• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

صعود تیم بانوان کوهدشت به لیگ برتر فوتسال+عکس

  • کد خبر : 44142
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
صعود تیم بانوان کوهدشت به لیگ برتر فوتسال+عکس

به گزارش «کانون سبحان»؛ ،بازی پایانی تیم فوتسال بانوان کوهدشت در راستای صعود به لیگ برتر روز گذشته با تیم بالان صنعت قشم به میزبانی قشم برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال بانوان شهرستان کوهدشت توانست با نتیجه 8 بر یک به برتری برسد. دور پایانی مسابقات فوتسال دسته یک کشور با حضور 8 […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ،بازی پایانی تیم فوتسال بانوان کوهدشت در راستای صعود به لیگ برتر روز گذشته با تیم بالان صنعت قشم به میزبانی قشم برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال بانوان شهرستان کوهدشت توانست با نتیجه 8 بر یک به برتری برسد.

دور پایانی مسابقات فوتسال دسته یک کشور با حضور 8 تیم و به صورت دوره‌ای بر گزار شد و در پایان مسابقات 3 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کردند.

بالان صنعت شهاب قشم، آساره اندیمشک، نفت امیدیه، کوهدشت لرستان، الوان رامهرمز، کوثر فسا، مس رفسنجان و پیروزی کامیاران تیم‌های شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور بودند.

تیم هیات فوتسال بانوان کوهدشت تنها نماینده استان لرستان و یکی از تیم‌های غرب کشور حاضر در دور پایانی این مسابقات بود.

 تیم فوتسال بانوان شهرستان کوهدشت در نهایت بانوان با 12 امتیاز به عنوان تیم سوم این مسابقات به لیگ برتر بانوان کشور صعود کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=44142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام خدمت همه ی مسولان کوهدشت تیم فوتسال دختران کوهنانی مسابقه هم برگزار کررند وتیم برنده به کوهدشت نرفت برای مسابقات خواهشمند هستیم که رسیدگی کنید برای سال اینده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.