• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیشنهاد دکتر پیریایی: «دوستی» فرماندار آینده کوهدشت شود!

  • کد خبر : 47778
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۲۳
پیشنهاد دکتر پیریایی: «دوستی» فرماندار آینده کوهدشت شود!

به گزارش «کانون سبحان»؛ دکتر کرم رضا پیریایی با انتشار پستی در پیج #تریبون_تغییر در اینستاگرام ، اسماعیل دوستی را به فرماندار شدن در شهر کوهدشت دعوت کرد. متن  به شرح زیر است: پست امشب، برای #کوهدشت، پست کلیدی! است. مدتی است می خواهم با یک حرکت که استارتش از این تصویر است از سانسوری […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ دکتر کرم رضا پیریایی با انتشار پستی در پیج #تریبون_تغییر در اینستاگرام ، اسماعیل دوستی را به فرماندار شدن در شهر کوهدشت دعوت کرد.

متن  به شرح زیر است:

پست امشب، برای #کوهدشت، پست کلیدی! است. مدتی است می خواهم با یک حرکت که استارتش از این تصویر است از سانسوری که یک ماهی است در کمندش خودم را گرفتار کرده ام بگریزم!

الآن به هیچ وجه بحثم راجع به شهرداری کوهدشت نیست ظاهرا جوانان بومی کاندیدای این جایگاه نبودند یا اینکه به هردلیل این مهم اتفاق نمی افتد! اگرچه بنده در کنار لزوم احداث سد حیاتی #معشوره، به کار گیری جوانان شایسته و متخصص و دلسوز بومی را در پست هایی که به انگیزه و خلاقیت و نوآوری و تغییر نیازمند است واجد اهمیت اساسی می دانم

در این پست بحثم فرماندار آینده شهرستان است، از خودم بالاخره اجازه گرفتم تا بی سانسور حرفم را بزنم از افکار عمومی هم توقع دارم سخنم را به کمک دقت و دلسوزی بپذیرد.

همه می دانند که بنده هیچ صنم و سابقه همفکری و همراهی با جناب #اسماعیل_دوستی ندارم، و این پیشنهاد هم ممکن است در دوره ای که نوبت استانداری او بارها ظرف قریب به پنج سال اخیر مطرح شده است سخن دلخواهی برای ایشان نباشد!!

در میان بسیاری از سیاسیون کوهدشت شاید بشود قاطعانه ارزیابی کرد اجرایی ترین شخصی که می تواند به عنوان #فرماندار_شهرستان_کوهدشت از تجربیاتش استفاده کند و با انگیزه حیثیت به زادگاه خود خدمت کند و از ارتباطاتش بهره گیرد آقای اسماعیل دوستی است.

همفکری و همکاری نماینده محترم جناب آقای #الهیار_ملکشاهی با آقای #دوستی از فاکتور های بزرگ این توصیه است.
این عرایض را با پیشنهاد اشخاص دیگر ادامه می دهم،
ان شاءالله.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=47778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. هر دم از این باغ بری میرسد . تازه تر از تازه تری میرسد.
    آقای پیریایی تو رو به خدا آبروی اصول گرایی که ادعاش رو داری
    رو نبر .نکنه به تو هم این آقایانی که آبرویی برایشان نمانده قولهایی داده اند‌

  2. ای کاش زمان دولت احمدی نژاد، شما هم فرماندار کوهدشت میشدید!!

  3. به نظرم از شروط اصلی فرماندار علاوه بر تجربه مدیریتی و توانمدی های لازمبایستی معتمد نماینده مردم شهرستان و از این مهم تر گزینه اصلی دولت و استاندار باشد نه گزینه تحمیلی یا اجباری باشد تا بهترین نتیجه آن برای شهرستان و مردم قابل مشهود باشد و دیگر نیازی به به ارائه عملکرد و شوهای سیاسی و نمایشی نیست چراکه مردم بسیار باهوش و آگاه هستند!
    با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.