• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تعطیلی مدارس حوزه علمیه استان‌ لرستان در ایام اربعین

  • کد خبر : 48230
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۱۵
تعطیلی مدارس حوزه علمیه استان‌ لرستان در ایام اربعین

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در آئین رونمایی از طرح کوله‌پشتی زائران به نیابت از شهدای لرستان که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار داشت: فضیلت زیارت امام حسین(ع) همانند زیارتی است که در زمان حیات از امام می‌شود. وی […]

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در آئین رونمایی از طرح کوله‌پشتی زائران به نیابت از شهدای لرستان که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار داشت: فضیلت زیارت امام حسین(ع) همانند زیارتی است که در زمان حیات از امام می‌شود.

وی افزود: شهدا بر گردن همه ما حق‌دارند و اجرای این  طرح کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم؛ مدارس حوزه علمیه استان‌هایی که در مسیر پیاده‌روی هستند در ایام اربعین تعطیل و در ستادها، موکب‌ها و بین مردم هستند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان لرستان عنوان کرد: برنامه زیبا نیابت از شهدا در استان انجام می‌شود و نیاز است این فرهنگ را بین هم نام شهدا در کلاس‌های درس و بین دانش آموزان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی هستند به‌نام شهدا که می‌توان با این طرح فرهنگ نیابت را که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است در بین دانش آموزان و دانشگاه‌ها داشته باشیم چراکه با این فرهنگ‌سازی کمتر به سمت کسانی می‌روند که می‌خواهند فرهنگ اهل‌بیت(ع) را کمرنگ کنند.

نادر قربانی مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران اظهار داشت: هدف اصلی رزمندگان آزادی کربلا بود حتی اسرا زمانی که قطع‌نامه امضا شد تنها خواسته‌شان زیارت کربلا بود، هدف اصلی ما نیز حرکت فرهنگی و اجرای طرح کوله نیابت از شهید است.

وی افزود: با توجه به رخنه فرهنگی که وجود دارد و مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند، فقط یاد شهدا است که می‌تواند جلوی رخنه دشمن را بگیرد که صداوسیما نیاز است این برنامه را به‌خوبی تبلیغ کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.