• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مصاحبه ای کوتاه و خواندنی با محمد آزادبخت و حسن شاهرخی قبادی/ پایبندی حجت الاسلام شاهرخی قبادی بر عهد خود با امامی راد

  • کد خبر : 25358
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
مصاحبه ای کوتاه و خواندنی با محمد آزادبخت و حسن شاهرخی قبادی/ پایبندی حجت الاسلام شاهرخی قبادی بر عهد خود با امامی راد

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از میرملاس نیوز، دیروز رسانه های شهرستان کوهدشت از حمایت و بیعت حسن شاهرخی فرزند حجت الاسلام شاهرخی نماینده پیشین مردم شهرستان خبرها و تصاویری منتشر کردند ؛ سرویس سیاسی میرملاس برآن شد در همین راستا مصاحبه ای هرچند کوتاه و مختصر با جناب محمدی آزادبخت و مهندس شاهرخی […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از میرملاس نیوز، دیروز رسانه های شهرستان کوهدشت از حمایت و بیعت حسن شاهرخی فرزند حجت الاسلام شاهرخی نماینده پیشین مردم شهرستان خبرها و تصاویری منتشر کردند ؛ سرویس سیاسی میرملاس برآن شد در همین راستا مصاحبه ای هرچند کوتاه و مختصر با جناب محمدی آزادبخت و مهندس شاهرخی داشته باشد که در ادامه آمده است :

به گزارش «کانون سبحان کوهدشت»؛شایان ذکر است که این مصاحبه به تمام شایعات پایان داد و ثابت نمود که حجت الاسلام شاهرخی قبادی همچنان بر نتیجه قرعه کشی بین وی و  علی امامی راد پایبند است و نظر حسن شاهرخی قبادی در اعلام حمایت از محمد آزادبخت یک نظری صرفا شخصی و از جانب خود می باشد و نه از جانب پدر وی.

* در سالهای اخیر تفکر نادرستی در برخی جریانات سیاسی القاء شده است که اصلاح طلبان به اصول پایبند نیستند نظر شما در این مورد چیست  ؟

آزادبخت : خوشنودم که از همان روزی های ابتدای انقلاب، خود را متعهد به حفظ ارزش ها دانسته ام. و ارزش های چون آرمان های اصیل انقلاب و شهدای گرانقدر و تبعیت از مقام معظم رهبری را همواره سر لوحه کارهای خود دانسته ام.

* نظر شما در مورد حجت السلام علی شاهرخی قبادی چیست؟

آزادبخت : گرچه حاج آقای قبادی متعلق به طایفه ی شریف و بزرگ اولاد قباد هستند ولی حقیقتا برای همه ی مردم کوهدشت محترم و ایشان را  انسان صادق و سالمی می شناسند. انسانی که صادقانه و خالصانه در طول دوره نمایندگی اش در مجلس، در جهت تصویب طرح های بزرگی قدم برداشت اما متاسفانه پس از ایشان به دلایل مختلف پیگیری خوبی به عمل نیامد و حتی بعضی از این طرح ها نیز به طور کامل تعطیل شد.

 IMG_9750

* جناب آقای مهندس شاهرخی  ؛ در روزهای اخیر مانده با 7 اسفند  حمایت شما از جناب محمدی آزادبخت از خبرهای مهم رسانه های شهرستان بود ؛ دلیل اعلام حمایت از ایشان چه بود ؟

شاهرخی : پس از ائتلاف جریان اصولگرایی پدرم حجت الاسلام شاهرخی قبادی همانگونه که در بیانیه ی ایشان نیز آمده است نتیجه ی قرعه کشی را پذیرفته اند و نسبت به آن پایبند می باشند ؛ لکن به شرح منعکس در برخی رسانه های محلی و شبکه های مجازی حواشی بعد از قرعه کشی و رفتارهای سبک برخی از حامیان امامی راد در داخل و خارج مسجد امام حسین (ع) موجبات ناراحتی و نارضایتی دیگر اصولگرایان را به دنبال داشت که به دلیل بی توجهی نسبت به آسیب به عمل آمده و عدم مدیریت آن موضوع تبدیل به اعتراض و واکنش شدید بخش زیادی از اصولگرایان شهرستان گردید و نتیجتاً تا کنون عده ای به تشخیص خود به کاندیدای خاصی بیعت کردند که رای دادن به ایشان با اهداف ائتلاف اصولگرایان مغایرت داشت و دارد و برخی نیز در فکر رای دادن به سایر کاندیداهای موجود می باشند ؛ بنده نیز در مقام انتخاب اصلح از جناب محمدی آزادبخت که وی را در شرایط کنونی خیرالموجودین تشخیص داده و اعلام حمایت نموده ام و می نمایم ، خصوصا که ایشان  پیگیر اقدامات و پروژه های عمرانی مصوب شده ی زمان حاج آقا قبادی مانند سد معشوره هستند و قبلا نیر شاهد بودیم که در تشکل های مردمی که برای حمایت از احداث سد معشوره  تشکیل شده بود جدیت و پیگیری های ایشان و دوستانشان برای همگان ثابت شده است .

* اقبال عمومی را از جناب محمدی آزادبخت در روزهای اخیر را چگونه می بینید ؟

شاهرخی :هرچند پیش بینی نتیجه ی انتخابات در شرایط فعلی غیرممکن است اگر همین تجمعات انتخاباتی روزهای اخیر و موج ایجاد شده  و بطور مثال همین حضور حامیان ایشان  در راهپیمایی 22 بهمن را ملاک قرار دهیم   قطعا ایشان نفر اول  خواهند بود.

* نظر شما در مورد جریان اصلاح طلبی چیست ؟ 

شاهرخی : هرچند که بنده و خانواده ام همگی در دسته بندی اصولگرایان هستیم ؛ نظر منفی در مورد جریان اصلاح طلبی ندارم آن چیزی که در واقع نقاط منفی در جریانات سیاسی اعمال و رفتار افراطی اشخاص می باشد که در تمام تشکل های و گروههای سیاسی کشور ممکن است وجود داشته باشد و مختص به یک جریان خاص نیست .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=25358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.