• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

به رئیس جمهور بگویید،لرستان به فدای روحانی! /یزدان صفری

  • کد خبر : 61930
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۵۷
به رئیس جمهور بگویید،لرستان به فدای روحانی! /یزدان صفری

 سرویس یادداشت کانون سبحان/ یزدان صفری: جناب آقای دکتر روحانی؛ شما درحالی به استان محروم لرستان سفر میکنید که #وعده_های قبلی تان  هنوز در پیچ و خم مراحل اداری مانده  است ، مردم فراموش نکرده اند و فایل های صوتی و تصویری موجود است !! وعده اصلی شما به مردم لرستان دستور اجرایی نمودن #سد_معشوره […]

 سرویس یادداشت کانون سبحان/ یزدان صفری: جناب آقای دکتر روحانی؛ شما درحالی به استان محروم لرستان سفر میکنید که #وعده_های قبلی تان  هنوز در پیچ و خم مراحل اداری مانده  است ، مردم فراموش نکرده اند و فایل های صوتی و تصویری موجود است !! وعده اصلی شما به مردم لرستان دستور اجرایی نمودن #سد_معشوره بعنوان یک ضرورت در کمترین زمان ممکن بود !!

اما….  #چیت_چیان وزیر نیروی دولت قبلی شما و کارشناسان آن وزارتخانه اقدامی مثبت انجام ندادند که هیچ بلکه آنرا تا مرحله خارج نمودن از دستور کار پیش بردند که نمایندگان استان با پیگیری و تهدید مانع شدند اما این پروژه ابتر باقی مانده است و مردم به همین دلیل از این #خلف وعده های مکرر جنابعالی بشدت گلایه مند و عصبانی هستند ، اما به رسم ادب و مهمان نوازی مردم با سخاوت لرستان مقدمتان را گرامی می داریم

این چند سطرمرقومه؛ داستان زندگی مردم زجردیده اما صبور لرستان است؛ که امید است با بذل عنایات عملی نه کلامی حضرتعالی و نظر مساعد وزارت نیرو از این فلاکت رهایی یابند و توجهات حضرتعالی به این مردم نجیب ؛ زمینه باقیات صالحاتی برای شما باشد.

غرض از نگارش این سطور این است که؛ با توجه به تبعیض های ناروای #وزارت_نیرو در عدم تخصیص حق آبه استان ها بر مبنای  عدالت که موجب ضایع شدن حقوق مردم محروم استان لرستان و خسارت چند هزار میلیاردی ناشی از سیل بی تدبیری وزارتخانه مزبور گردیده است، نظر حضرتعالی و دیگر مسئولان را ؛ جهت احیاء حقوق و برپایی عدالت جلب نماید .

جناب آقای دکتر روحانی؛
محضر حضرتعالی معروض می داریم، استان لرستان به عنوان یکی از محروم ترین استان های کشور که بیکاری در آن موج میزند، به رغم برخورداری از منابع آبی و طبیعی، از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گذاری؛ برنامه ریزی بهنگام و تخصیص عادلانه منابع آبی ، به سمت آبادانی رهنمون شود. استان لرستان در اوج محرومیت و نبود امکانات به سر می برد. به رغم آنکه خدمات نظام مقدس اسلامی، منجر به پیشرفت عمومی کشور شده است  ، اما استان لرستان از قافله پیشرفت دور مانده و نیازهای مردم شریف این دیار بی پاسخ مانده است ، مشکلات متعددی از قبیل؛ نبود آب جهت مصارف شرب ، کشاورزی ، صنعتی ؛ نبود راه های مواصلاتی مناسب و جایگزین در زمان بحران ،  بیکاری جوانان؛ به خصوص اغلب تحصیلکردگان؛  نبود اماکن و تجهیزات فرهنگی، ورزشی و تفریحی؛ و صدها مشکل ریز و درشت دیگرِ زیرساختی و زیربنایی، از نگرانی ها ودغدغه های جدی مردم شریف این خطه است.

رئیس جمهور محترم؛
ما مردمان لرستان از بی مهری دستگاههای اجرایی در ادوار مختلف گله مندیم. علیرغم اینکه بارها درد دل مردم از طریق نمایندگان مجلس به گوش ناشنوای مسئولین منعکس شده  ؛ اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است ، اگر بگوئیم خیانت #وزارت_نیرو در ویرانی و نابودی پلدختر (هویزه ثانی ) کمتر از موشکباران بعثی ها نبوده است اغراق نکرده ایم !!! به مردم حق بدهید از دست دولت عصبانی باشند .

جناب آقای دکتر روحانی
شایسته است حضرتعالی مطلع شوید، در این گوشه از ایران اسلامی ؛ رودخانه ای  خروشان بنام #کشکان واقع است که احداث #سد_معشوره بر روی آن بعنوان یک مطالبه عمومی و استانی می تواند با جمع آوری و ذخیره یک میلیارد متر و دویست میلیون متر مکعب روان آبهای استان  در کشاورزی و گردشگری اشتغال زیادی ایجاد نماید ، اما علیرغم مطالعات، صدور مجوز، دوندگی های بیش از 20 سال نمایندگان و مردم در دولت های مختلف تاکنون هیچ نتیجه ای  بجز ناامیدی مردم و مهاجرت های بی رویه به پایتخت نداشته است. مرگ تدریجی مردمانی که به فرموده مقام معظم رهبری در زمان جنگ《نبردشان دیدنی بود 》در مقابل چشمانمان رقم میخورد !!!، با وجود بی مهری های دولتین شما در طول این سالها ، #امید که شعار دولت شماست رخت بر نبسته و دستان مادران و پدران چشم نگران ؛ رو به سوی آسمان بلند است

سخن پایانی ویک سئوال ؟
ساخت #سد_معشوره به همان اندازه برای لرستان اهمیت دارد که #کرخه برای خوزستان !

آیا مردمان لرستان با بهره مندی از این همه مواهب طبیعی اعم از مزارع عظیم کشاورزی که قسمت اعظم آن زمین های دیم می باشد وداشتن عنوان دومین استان پرباران کشور  ، حق برخورداری از یک #سد_بزرگ(معشوره) را ندارند؟ آن هم درشرایطی که احداث یک سد بزرگ برای مردمانی که تامین کننده قسمت عظیمی از محصولات کشاورزی ، باغی و دامی کشور می باشند می تواند موجب رغبت و ماندگاری وحتی باز گشت مهاجرین گردد
مردمان این استان محروم تخصیص واحیاء عادلانه #حق_آبه ازدست رفته را حق مسلم و قانونی خویش می دانند و بدون شک اگر بی توجهی ها ادامه دار باشد هزینه های آن روزی دامن گیر دولت شما خواهد شد.

یزدان صفری عضو ستاد مردمی دکتر روحانی و شهروند لرستانی

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 2
  1. واقعا مردم دیگه خسته شدن از شعار دادن و حرف های قشنگ زدن در ظاهر و بازی کردن با کلمات بیخبر
    نویسنده عزیز ایا القای روحانی این مطلب شما را میبیند یا اصلا متوجه میشود.خیر
    این فقط انتقاد پشت پرده و انتقادی بیخبر هست.
    فقط کسی میتونه در بین مردم محبوب و مشهور باشد که در عمل اقدامی انجام دهد نه در خفا پشت پرده

  2. جنابعالی چکاره ای؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.