• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

جلسه هماهنگي گراميداشت حماسه 9 دي در کوهدشت برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 66028
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
جلسه هماهنگي گراميداشت حماسه 9 دي در کوهدشت برگزار شد+تصاویر

جلسه هماهنگي گراميداشت حماسه 9 دي کوهدشت با حضور مسئولان در سالن جلسات دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، با حضور امام‌جمعه کوهدشت، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه شهرستان،رئیس اداره تبلیغات و جمعی دیگر از مسئولان جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان کوهدشت، با موضوع «حماسه نهم دیماه» و هماهنگی مراسم گرامیداشت آن، در سالن جلسات دفتر امام‌جمعه کوهدشت برگزار شد.

امام جمعه کوهدشت:حماسه نهم دی‌ماه، مظهر وحدت و بصیرت ملت عزیز ایران است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این جلسه اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه، مظهر وحدت و بصیرت ملت عزیز ایران است، در آن زمان، وقتی همه متوجه شدند داستان از چه قرار است، به میدان آمدند و در دفاع از انقلاب اسلامی اجتماعی عظیم و الهی را شکل دادند.

وی افزود: اجتماع امسال نیز باشکوه و همه‌جانبه بوده و مبدل به وحدت تمام جریان‌هایی خواهد شد که این انقلاب و آرمان‌های آن را قبول دارند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم، عنوان کرد: ما بایستی خود را هزینه اسلام و قرآن کنیم ودر انتخابات مراقبت داشته باشیم، هرکسی بخواهد مردم را بدبین کند او تحریک‌کننده است، به‌عنوان خطیب نماز جمعه گفته‌ام اگر در جریان انتخابات، خلاف قانون ببینم فریاد می‌زنم و این حرف خود را هرگز پس نمی‌گیرم.

سرپرست فرمانداری کوهدشت: تمام روزنه های تخلف در انتخابات را خواهیم بست

ماشاءالله نعمتی در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، اظهار داشت: در طول مدت کوتاهی که در شهرستان کوهدشت بوده‌ایم آنچه را که در توان داشته، با همفکری، مشاوره و تعامل با امام‌جمعه و کلیه دستگاه‌ها، درزمینهٔ برگزاری انتخابات سالم انجام داده‌ایم.

وی افزود: در مورد انتخابات گذشته برخی شائبه‌ها، نمی‌دانم به‌حق یا به‌ناحق، وجود دارد، نباید از روزنه‌هایی که در این نواحی آسیب‌دیده‌ایم، مجدد آسیب ببینیم، تلاش ما در راستای بسته شدن این روزنه‌ها است والان این اجماع موجود است.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اینکه با هیچ شخص و احدی عقد اخوت نبسته‌ام، عنوان کرد: نباید سخنان شخصی را در راستای انتخابات به‌ناحق تفسیر کرده و از آن استفاده ابزاری کرد، والله با ضرس قاطع می‌گویم هدفمان برگزاری سالم انتخابات است، الحمد الله وفاق، همدلی و هم‌زبانی در سطح شهرستان کوهدشت برقرار است.

فرمانده سپاه کوهدشت:بصیرت مردم، فتنه سال 88 را در نطفه خفه کرد

سرهنگ کرم کونانی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه از عدم حضور برخی مسئولان شهرستان در این جلسه انتقاد کرد و اظهار داشت: دشمنان هرلحظه در حال فتنه‌انگیزی هستند، بصیرت مردم، فتنه سال 88 را در نطفه خفه کرد.

وی افزود: مردم همیشه در پای‌کار هستند و برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب حماسه‌آفرینی کرده و حضوری فعال دارند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اشاره ای به سخنان چهاردهم خردادسال 89 مقام معظم رهبری در مورد «فتنه 88» داشت و عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «شما دیدید فتنه ای به وجود آمد، کارهایی شد تلاش‌هایی شد، آمریکا از فتنه گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرت‌های غربی دفاع کردند، منافقین دفاع کردند، سلطنت طلب‌ها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل این اتحاد و اتفاق نامیمون مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز 22 بهمن، آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد …»

جانشین نیروی انتظامی کوهدشت:حماسه نه دی، فراموش‌ناشدنی است

سرهنگ تیمور گراوند جانشین فرماندهی انتظامی کوهدشت در این جلسه عنوان کرد: حماسه نه دی فراموش‌شدنی نیست، چراکه روز بصیرت و ولایت بوده و امسال نیز به نحو احسن و باشکوه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات کوهدشت: برنامه گرامیداشت نهم دی ماه در کوهدشت برگزار می شود

حجت الاسلام گراوند رئیس اداره تبلیغات شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه «9دیماه» یوم الله است، اظهار داشت: برنامه مناسبت،دوشنبه 9دی ماه 98ساعت 10 صبح در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت برگزار می‌گردد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.