• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بیانیه مشترک علی امامی راد و سیروس ابراهیمی در مورد انتصابات حجت الاسلام مبلغی

  • کد خبر : 69114
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
بیانیه مشترک علی امامی راد و سیروس ابراهیمی در مورد انتصابات حجت الاسلام مبلغی

علی امامی راد و سیروس ابراهیمی در مورد انتصابات حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم، بیانیه ای مشترک صادر کردند

به گزارش کانون سبحان؛ علی امامی راد و سیروس ابراهیمی در مورد انتصابات حجت الاسلام مبلغی بیانیه ای مشترک صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أیها الذین آمنوا أوفوا بالعقود

«بیانیه مشترک و روشنگرانه ی پیشروان پیروزی»

مردم شریف و بانجابت طرهان بزرگ

همه می دانید ائتلاف تاریخی طرهان بزرگ با شعار نفی تکبر ونهی تبختر با گذر ازمسیری ناگوار برای رسیدن به طرهانی آباد و بدور از منازعات سیاسی و جریانی شکل گرفت آن هم در شرایطی که آحاد مردم شرافتمند از دو مقوله تکبر و خودبینی و نیز از مباحث خطی و جریانی خسته شده بودند.ایده وحدت،اقبالی همگانی شد، برای محو تباهی و اگر موانع فراوان اجرایی و غیره نبود به مدد و همت وحدت،عددی فراتر از آرای۶۲هزاری، از صندوق ها چشم نوازی می کرد.
تجارب گروه های سیاسی و عمومی، گویای آنست که در دوران بیش از چهل ساله ی انقلاب ، طرهان بزرگ هرگز با یک طیف سیاسی به رشد و شکوفایی نرسیده و همواره نرخ رشد توسعه و رونق اقتصادی منطقه از متوسط کشوری کمتر و عقب تر بوده است
این نرخ،در پایان هشت ساله ی نمایندگی اخیر، کوهدشت و رومشکان را جزء ۳۰ شهرستان محروم کشور قرار داده است بنابراین جریان بزرگ ائتلاف، با شعار امروز ائتلاف و فردا اتحاد، برای آبادانی طرهان بزرگ شروع به رقابت انتخاباتی نموده و پای در عرصه رقابت گذاشت، حرکت بی نظیری که یکی از نقاط عطف تاریخ منطقه را رقم زده است.
اهل نظر وعلمای تدبیر، خوب میدانند که این پیروزی بزرگ از چه سنگلاخ سهمگینی عبور کرده تا به نقطه ی هدف رسیده است؛اهل فن و همگان می دانند که اگر سبد رای اصولگرایان و همراهی همه جانبه این جریان پاک نبود نتیجه ای غیر از خواست مردم از صندوق ها خودنمایی می کرد.
مردم شریف طرهان!
در شرایط پساپیروزی،روند جلسات جریان ائتلاف با حضورهشت ویا نه نفر از نمایندگان فکری اصلاح و اصول ، شکل گرفت و همگی اعضا ، مکلف به رعایت مفاد پروتکل اخلاقی وسیاسی مورد توافق شدند
منشوری که بندهایی از آن را برای تنویر افکار عمومی مرور می کنیم :
متعین گردید؛
اولاً) در مدیریت ها دو سلیقه اصلاح و اصول با ملاک مدیریت انقلابی و رعایت شاخصه ی شایستگی ولیاقت در مدیریت و حذف کلیه مدیران ناکارآمدقبلی بمنظور اصلاح وبازسازی چرخه ی مدیریت انجام شود به طوری که اعتدال و توازن، رعایت گردیده و حق هیچ یک از گروه های سیاسی در اداره ی دو شهرستان ضایع نشود.

ثانیاً) مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با مشخصه ی ائتلاف، شروع به فعالیت نموده،چینش مراتب اداری با استفاده از ظرفیت‌های جریان دوم برپایه عدالت استوار باشد.

ثالثا) هیچ یک از اعضای ائتلاف خارج از پروتکل مورد توافق برای هیچ اداره یا فردی،جدای از مصوبات شورا، لابی گری و رایزنی نکنند به شکلی که هرگونه حرکت زیر پوستی به هر روش ممکن تقبیح شود.
رابعاً) مدیران پیشنهادی از ظرفیت های شورا بهره مند شده و از تمام ابزارهای شورای ائتلاف مورد حمایت قرار گیرند
خامساً) پس از اصلاح چرخه ی مدیریت و استقرار مدیران دو شهرستان و بکارگیری نیروهای کارآمد ائتلاف با شیوه ای عادلانه به منظور هم افزایی و تمرین وحدت ، به امور مهم شهرستان ها پرداخته و اولویت های توسعه طرهان بزرگ مشخص و برای اجرا و پیگیری آنان تدابیر لازم اندیشیده شود.
متاسفانه از همان ابتدای کار مشخص شد که آقایان اصلاح طلب، وفای به عهد را نقض کرده وبعضا از میان افراد منتخب در شورا و عموما خارج از انتخاب شورا به دنبال نیروهای همفکر و هم طیف خود بوده اند و با رایزنی با ادارات کل وگاها، ارتباط با مرکز (به لحاظ نفوذ در دولت کنونی) فقط از نیروهای اصلاح طلب استفاده به عمل آوردند.

روشی که بدور از مرام گروهی و انتظار دوستان بود بطوریکه در مدتی نه چندان طولانی مشخص شد که حتی یک نفر از نیروهای اصولگرا به مدیریت گماشته نشده است
این موضوع به قدری به دور از اخلاق حسنه و چندش آور بود که صدای سایر اصلاح طلبان را درآورد آنگونه که آقای رضا بهرامی با نگارش یادداشتی، زنگ بی عدالتی بخش اصلاح طلب، ائتلاف را به صدا در آورده و روش آنان را ناعادلانه نامید. لیکن با کمال تأسف آقایان اصلاح طلب به هیچ تذکر و هیچ عهد و پیمانی پایبند نبوده بگونه ای که امروز شما مردم طرهان، حتی یک اصولگرا را در صدر ادارات دو شهرستان مشاهده نمی کنید. این در حالی است که مهم ترین ادارات دو شهرستان مانند؛ آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان،بهزیستی ، کار و امور اجتماعی،برق،آبفا و…
همگی از نیروهای اصلاح طلب انتخاب و در مواردی که نیروهای اصولگرا برای مدیریت پیشنهاد می شدند انتصاب آنها ناکام مانده، ماندن یا نماندن مدیران قبلی را به رای و نظر دیگران و افراد غیرمسئول واگذار می کردند نمونه آن را می‌توان در کمیته امداد،بنیاد شهید و تمامی دستگاه های دو شهرستان و بخش های تابعه ملاحظه نمود این در حالیست که فرمانداران دو شهرستان و تمامی بخشداران و معاونین فرماندار اعم از مستقر یا در دست استقرار از میان اصلاح طلبان انتخاب و کوچکترین مجالی به اصولگرایان داده نشده است.
با این اوصاف،طی این مدت و مذاکرات عدیده و خروجی عملکرد آقایان اصلاح طلب، مردم به درستی فهمیده اند که عامل اختلافات و تمامیت خواهی طرهان بزرگ چه کسانی بوده و چه کسانی در طی این چند دهه نگذاشته اند طرهان بزرگ، با وحدت و همدلی و هم افزایی مشکلاتش حل و فصل شود.
مردم به درستی فهمیده اند وخواهند فهمید که توسعه، جز با وحدت واقعی به دست نمی آید همانگونه که تا کنون به دست نیامده است.
مردم خواهند فهمید چرا کوهدشت با داشتن این همه مواهب خدادادی از قافله توسعه کشوری،حتی از شهرهای کویری هم عقب تر است.
خوشبختانه روحانی جوان، خوش فکر وآینده نگر، جناب آقای امیری در همان ابتدا، همراه و هم فکر با اینجانبان از محتوای تصمیم شورای ائتلاف به درستی موضوع را دریافته و پس از یقین به بی اثری تذکراتش در آقایان اصلاح طلب به عنوان پیشرو جریان ائتلاف، با صدور بیانیه ای مختصر اما پر معنا، خروج خود را از ائتلاف اعلام و وقت وفکر خویش را بیهوده صرف نکرد.
اینجانبان،از همان ابتدا،تاکتیک و استراتژی آقایان اصلاح طلب را دریافته، لیکن امید به اصلاح آنان، ما را از اقدام مشابه و همزمان با شیخ انقلابی بر حذر می کرد علی الهذا، در شرایط موجود دو راهکار بیشتر متصور نیست،
یا باید جریانی اصیل ،متدین ، کاردان و دست پاکی به نام جریان اصولگرایی را ریزه خوار خوانی نماییم که خود در گسترش آن بیشترین سهم را داشته است تا بخش کوچکی از مطالبات وانتظارشان تامین شود
یا باید عطایش را به لقایش بخشیده و با آن مجموعه خداحافظی نماییم
لیکن از آنجا که نیروهای توانمند، جوان و پرشور و مردم آگاه، اختیار محدود کردن جریان اصولگرایی را به هیچ کسی نداده اند و نیز اهمیت پاسخگویی اینجانبان در مقابل مردم و تاریخ طرهان ،صلاح در آن دیده در صورت استمرار این وضعیت و عدم اصلاح شیوه ی موجود و استمرار این وضعیت،صرفاً با دوستان اصلاح طلب خداحافظی نموده و مطالبات به حق رای دهندگان را جدای از شورای ائتلاف،مستقلا رسیدگی کنیم انتظاری که هرگز نمی توان آنرا تعطیل کرد.

اما، سخنی با نماینده محترم شهرستان:
جناب آقای مبلغی!
لازم است بنابر نص صریح قرآن:
فَالمُدَبِّرات‌ِ أَمراً، که دنبال بر وَالنَّازِعَاتِ است؛ عدالت و انصاف را سرلوحه امور قرار داده و بدانید ایده ی پیروزی در انتخابات بدون حمایت اصولگرایان سرابی سراسر از وهم نبود،بنابراین تفاوت کسانی که تدبیر و تلاش کردندبا کسانی که مخالفت کردند را بدانید.
جناب آقای مبلغی!
استعمال الفاظ و‌عباراتی کم وزن و خارج از عرف سیاسی و مدیریتی، نظیر فلان مدیر قبلی توبه کرده است.
و فلان مدیر قبلی، اصلاح شده است.
توهین به شعور مردم است
این توبه ها و این التماس ها نشان دهنده حقارت و ذلت افراد است؛ زیرا،هیچ جریانی در طول تاریخ با توابین به رستگاری نرسیده است
مع الوصف، مردم طرهان بزرگ تغییر مدیران ناشایست و نالایق قبلی را مطالبه می کنند نه ابقاء آنان را.
جناب آقای مبلغی!
جنابعالی در پاسخ به مطالبات اصولگرایان چیزی جز اظهار عجز ارائه نمی‌ کنید، اگر اینگونه است که باید به حال مردم این دیار گریست!چرا که اگر مدیران کل، در امور مختلف از شما شنوایی ندارند چگونه میخواهید وزارت خانه ها را برای عمران و آبادانی منطقه، اجرای سد معشوره، پتروشیمی و دیگر طرح های بزرگ،همراه کنید؟
شمابا شعار آبادانی طرهان آمده اید، هم اکنون پس از آن حماسه بزرگ که افتخار تاریخی طرهان و یکایک ما می باشد هزاران جوان بیکار منتظر شعارهای شما هستند. آیا راهی جز هم اندیشی و بکار گیری همه استعداد ها برای عمران و توسعه طرهان وجود دارد !؟
آیا غیر از این، توافق نانوشته دیگری داشته ایم؟
بنابراین بعید است با یک جریان سیاسی بتوانید طرهان را به توسعه و عمران برسانید اگر این کار شدنی بود قاعدتاً امروز طرهان غیر از طرهان کنونی بود
«امیدواریم عمری نان حلال خورده ی خود را با سیاسی کاری حرام نکنید» و مطالبات و خواسته های اصولگرایان را بیش از این نادیده نگیرید که فردا دیر خواهد بود!
در پایان
جناب آقای مبلغی!
شانه خالی کردن از ذمه،با بدیهیات شرعی سازگاری ندارد.
بدانید که جریان اصولگرایی حقی بزرگ بر گردن شما داشته که با این بیانیه این حق تثبیت می شود
حق بزرگی که باید متناسب عیار و نقش اصولگرایان در این پیروزی، ذیل جدول زمانی که ما تعیین می کنیم پاسخ داده شود هرگونه اکراه در پاسخ به این تکلیف حق اصولگرایان را برای تصمیمات بعدی زائل نمی کند.

والسلام علی من اتبع الهدی

#علی_امامی_راد – #سیروس_ابراهیمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. کمیته امداد و بنیاد شهید را نباید وارد کار های سیاسی کرد

  2. آقای امامی خودش ۸ سال چه گلی ب سر مردم زد که الان بخواد بزنه و ادعایی داشته باشه ساکت بشینه گوشه ای آقای مبلغی خودشون بهتر میدونن چیکار کنن

  3. آقایان ابراهیمی وامامی سرجمع 2هرار رای نداشتند

  4. سوکت وخانه نشینی را به شما توصیه میکنم شمادیگر صلاحیت بزرگی اصولگرایان راندارید

  5. دوران نمایندگی امامی به سرایدارهم رحم نمیکرد واکنونکه مردم همه آگاه شده اندباز خودراقیم ووکیل مردم معرفی مینماید ونهادمقدس کمیته امدادکه بانام امام مزین است رابه نام یک جریان مصاادره کرده امااساسنامهکمیته امدادخارج ازمسایل سیاسی است وبرای حمایت ازفقرااست نه کاندیدا

  6. آقای امامی راد لطفا عجله نکن واز ائتلاف خارج نشو این روزها سهم شما را هم خواهند داد آخرین خبرها حاکی از این است که احمد نعمت پور یکی از مشاورین ولیدر های امامی در حوزه جهاد کشاورزی مسئولیت اداره حساس در حوزه اقتصادی وکشاورزی یعنی (ریس اداره تعاون روستایی شهرستان )را بر عهده خواهند گرفت !!!!!!

  7. همین که این دو نفر برای تصدی پست های مختلف, جناح خودشون رو دارای حق شرعی میدونن و شانه خالی کردن از این حق را از نظر شرعی جایز نمیدونن, نشون میده که با بی لیاقتی تمام دنبال سهم خواهی و منافع شخصی خودشونن. باید بدونیم همین آقا که چند دوره متاسفانه نماینده این شهرستان بوده, چقدر موجبات بدبختی و عقب ماندگی این مردم را فراهم کرده است. سهم خواهی و جناح بازی به هرشکلی محکوم است و آقای مبلغی نباید اسیر سهم خواهی اصلاح طلب و اصولگرا بشود وگرنه تغییری در وضعیت این مردم رخ نخواهد داد.

  8. چرا اینقدر خودتون را خوار و ذلیل می کنید و التماس می کنید البته این کار خدا ست آقای ابراهیمی وقتی که به بهانه رد صلاحیتت پشت سر تیموری فرج مومنی قرار گرفتی باید این روز ها را هم ببینید سناتور هم با ترفند های همیشگی اش

  9. واقعا آقای مبلغی از اینکه این همه دوندگی کردیم متاسفیم چون از شما انتظارات بیشتری داشتیم همین مدیران توبه کار که تا آخرین دقایق همراه ملکشاهی بودن و تسهیلات خوداشتغالی را به کسانی می دادند که به ملکشاهی رای بدهند و الآن کاسه گدایی به دست گرفتند که ما توبه کردیم به ما رحم کنید بخدا اینها ذلیلند و ناشایست .حداقل اینا رو عوض کن بخدا قبل از انتخابات مردم خیلی از رفتار اینها حرس خودند و الآن هم با توبه و اظهار عجز و ادامه خدمت به ریش مردم و نماینده می خندند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.