• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بازدید بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت

  • کد خبر : 27702
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
بازدید بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت

مدیر آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت زیارت و دیدن کردند.

خبرگزاری فارس: زیارت بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ پیمان مستوفی امروز  اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 هزار نفر از امامزاده محمد(ع) کوهدشت زیارت کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته بالای 22 درصد افزایش داشته است.
این مسئول یادآورشد: این امامزاده با سه واسطه به امام موسی کاظم(ع) می‌رسد و سالانه شاهد سیل عظیم زائران این امامزاده واجد تعظیم در سراسر کشور هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه زائران این امامزاده در سراسر کشور هستند، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری امسال در چهار غرفه با حضور پنج مبلغ از حوزه علمیه قم و استان لرستان برگزار شد که بیش از 400 هزار زائر در این طرح شرکت کردند.
مستوفی اظهار داشت: امسال تمام امکانات رفاهی این امامزاده در اختیار زائران آن قرار گرفتند.
مدیر آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت گفت: قبل از عید نوروز هتل این امامزاده با زیربنای 600 متر مربع در سه طبقه و 20 سوئیت به صورت شبانه‌روزی در اختیار زائران این امامزاده قرار دارد.
وی در ادامه از مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان به خاطر توجه ویژه به این امامزاده تقدیر و تشکر کرد و افزود: باید از تمام پرسنل این امامزاده به ویژه 28 خادم ثابت، فصلی و افتخاری تقدیر کنیم.

 

 

مستوفی از مدیر اوقاف و امور خیریه کوهدشت و تمام دستگاه‌های بخش درب گنبد، نیروی انتظامی، گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، هلال احمر، اورژانس 115و … تقدیر کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پیمان مستوفی .مدیریت خوشنام وازخانواده ای اصیل که سالهای عمرجوانی خودراصرف خدمت به زاءرین ومردم نموده ورضایت مهمانان ونبودحتی کوچترین مشکلی درحوزه مدیریت ایشان گواه این مدعاست درب گنبدبه وجوداین چنین مدیرانی احتیاج وحمایت مدیران بالا دراازایشان راضروری میداند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.