گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۶:۴۶
شناسه : 52525
تاریخ : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ادامه نبرد ریاست در آموزش و پرورش پلدختر؛ چه کسی رئیس است؟ ادامه نبرد ریاست در آموزش و پرورش پلدختر؛ چه کسی رئیس است؟

به گزارش«کانون سبحان»؛ در روزهای اخیر با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان سرپرست ادارات آموزش و پرورش رومشکان، پلدختر، کوهنانی و ناحیه 2 خرم‌آباد منصوب شدند اما این خانه تکانی بزرگ آموزش و پرورش لرستان به اینجا ختم نشد و حاشیه‌های عجیبی در پی داشت. در پی این انتصابها رضا شاهمرادی مدیر سابق […]

به گزارش«کانون سبحان»؛ در روزهای اخیر با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان سرپرست ادارات آموزش و پرورش رومشکان، پلدختر، کوهنانی و ناحیه 2 خرم‌آباد منصوب شدند اما این خانه تکانی بزرگ آموزش و پرورش لرستان به اینجا ختم نشد و حاشیه‌های عجیبی در پی داشت.

در پی این انتصابها رضا شاهمرادی مدیر سابق آموزش و پرورش پلدختر مدعی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش، استانداری، فرمانداری و حراست اداره کل آموزش و پرورش به عنوان مدیر آموزش و پرورش پلدختر ابقا شده اما عزت الله بیرانوند رئیس جدید آموزش و پرورش که از مدیر کل آموزش و پرورش حکم گرفته می‌گوید ابلاغ من 30 بهمن ماه صادره شده است.

در پی این بلا تکلیفی خبرگزاری تسنیم امروز در گزارشی با عنوان” حکایت اداره ای با دو رئیس؛ من ابلاغ دارم کلید ندارم و او کلید دارد ابلاغ ندارد به این موضوع پرداخت تا صاحب اصلی این صندلی آموزش و پرورش هر چه زودتر از سوی مسئولان مشخص شود.

اما در پی این رخداد عجیب فضای مجازی هم از این موضوع غافل نماند و مطالب ضد و نقیض زیادی در آن منتشر شد به طوری که برخی می‌گفتند احکام جدید صادره مدیرکل آموزش وپرورش لرستان لغو شده و شاهمرادی همچنان به عنوان مدیر آموزش وپرورش پلدختر باقی مانده است.

انتصاب جدید یا ابقا؟!

لغو دیگر انتصاب‌هایی که از سوی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان انجام شده بود از دیگر مطالبی بود که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید تا همچنان این موضوع در هاله‌ای از ابهام بماند.

برای روشن تر شدن این موضوع سراغ مسئولان آموزش و پرورش لرستان می‌رویم که علی قربانی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: این حکم لغو نشده و این تصمیمی که آموزش و پرورش گرفته است به قوت خود باقی است، مدیر  جدید آموزش و پرورش  پلدختر نیز در محل کار خود مشغول است.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی نامه‌ای مبنی بر لغو احکام صادر  برای ما نیامده است، می‌افزاید: روز سه شنبه چهار انتصاب صورت گرفت و در پی  آن یک سری شایعه کردند که استانداری طی نامه‌ای این ابلاغ‌ها را لغو کرده است ولی این موضوع صحت ندارد و مدیران جدید در محل کار مشغول فعالیت هستند.

تصمیم آموزش و پرورش لازم الاجرا است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه موضوع مدیر آموزش و پرورش پلدختر نیز صبح حل و فصل شده است عنوان می‌کند: تصمیم گرفته شده در چارچوب وظایف قانونی آموزش و پرورش است بنابراین لازم الاجرا است و شایعات فضای مجازی را تکذیب می‌کنیم و هیچ نامه‌ای مبنی بر لغو  این احکام صادر نشده است.

شاهمرادی ابقا شده است

گویا بلاتکلیفی این دو مدیر همچنان ادامه دارد چرا که دستیاری فرماندار پلدختر در گفت‌وگوی اخیر خود با خبرنگار تسنیم می‌گوید فصل الخطاب همه قانون است و همه باید از قانون تبعیت کنیم؛ در این رابطه استثنا نداریم باز هم تاکید می‌کنم بر اساس شرح وظایف فرمانداران ‌باید هر عزل ونصبی با هماهنگی فرماندار باشد.

وی سپس می افزاید: براساس نامه وزارت آموزش وپرورش رضا شاهمرادی در سمت آموزش وپرورش ابقا شده است.

حکایت این انتصاب آموزش و پرورش پلدختر سر دراز دارد و باید دید چه کسی در این نبرد ریاست پیروز میدان می‌شود؟!

گزارش از سکینه بیرانوند – تسنیم لرستان

انتهای پیام/